Przetargi.pl
Dostawa i montaż kompletnych, fabrycznie nowych systemów kolejkowych, wdrożenie oprogramowania sterującego pracą systemów wraz z modułami do generowania raportów i analiz, przeprowadzenie testów poprawności działania systemów i szkoleń dla operatorów i administratorów oraz asystą techniczną w następujących lokalizacjach: 1. Centrum Zdrowia Białołęka ul. Przykoszarowa 16 , 03-260 Warszawa 2. Przychodnia ul. Milenijna 4 , 03-125 Warszawa

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-125 Warszawa, ul. Milenijna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5193391 , fax. 22 5193375
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Białołęka
    ul. Milenijna 4
    03-125 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5193391, fax. 22 5193375
    REGON: 16292906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozbialoleka.waw.pl/?page_id=260

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż kompletnych, fabrycznie nowych systemów kolejkowych, wdrożenie oprogramowania sterującego pracą systemów wraz z modułami do generowania raportów i analiz, przeprowadzenie testów poprawności działania systemów i szkoleń dla operatorów i administratorów oraz asystą techniczną w następujących lokalizacjach: 1. Centrum Zdrowia Białołęka ul. Przykoszarowa 16 , 03-260 Warszawa 2. Przychodnia ul. Milenijna 4 , 03-125 Warszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Nazwa zamówienia:Dostawa i montaż kompletnych, fabrycznie nowych systemów kolejkowych, wdrożenie oprogramowania sterującego pracą systemów wraz z modułami do generowania raportów i analiz, przeprowadzenie testów poprawności działania systemów i szkoleń dla operatorów i administratorów i asystą techniczną w następujących lokalizacjach: • Centrum Zdrowia Białołęka ul. Przykoszarowa 16 , 03-260 Warszawa • Przychodnia ul. Milenijna 4 , 03-125 Warszawa 3.2. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do niej użyto nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – dopuszcza się rozwiązania równoważne. 3.3. Przedmiot zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania następujących zadań: 1) dostawy i montażu kompletnych, fabrycznie nowych systemów kolejkowych do następujących lokalizacji: • Centrum Zdrowia Białołęka ul. Przykoszarowa 16 , 03-260 Warszawa, • Przychodnia ul. Milenijna 4 , 03-125 Warszawa, 2) zrealizowania dostaw i montażu dostarczonych systemów kolejkowych zgodnych z opisami zawartymi odpowiednio: • Centrum Zdrowia Białołęka ul. Przykoszarowa 16, 03-260 Warszawa zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ • Przychodnia ul. Milenijna 4 , 03-125 Warszawa zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ 3) Wykonawca dostarczy i dokona montażu fabrycznie nowych urządzeń systemów kolejkowych wraz z okablowaniem nie później niż w terminie 30 dni od dnia podpisania Umowy , 4) dostawa obejmuje oprogramowanie niezbędne do poprawnego, zgodnego z funkcjonalnościami i charakterystyką pracy Zamawiającego opisaną w załączniku nr 1.1 i załączniku nr 1.2 do SIWZ, konfigurację urządzeń oraz dostawę niezbędnych licencji na jego użytkowanie oraz SIWZ, 5) Wykonawca wykona czytelne oznakowanie stanowisk obsługi wskazanych przez Zamawiającego w wymienionych lokalizacjach. 3.4. Oprogramowanie i konfiguracja systemu kolejkowego. 1) Urządzenia i oprogramowanie wchodzące w skład systemu kolejkowego zostaną skonfigurowane zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego w sposób umożliwiający współdziałanie ze sobą. 2) Oprogramowanie systemu kolejkowego umożliwi jego administrowanie, zarządzanie treściami wyświetlanymi na ekranach, generowanie raportów i analiz statystycznych poprzez aplikację www. 3) System posiada wbudowany moduł zegara i kalendarza pobieranych z serwera systemu kolejkowego, 4) możliwość zarządzania systemem przy wykorzystaniu aplikacji www z każdego komputera pracującego w tej samej sieci co system kolejkowy 5) system jest wyposażony we wbudowane moduły umożliwiające publikację treści multimedialnych: plików graficznych, plików wideo z określeniem czasu ich wyświetlania w jakości nie mniejszej niż 720 p., 6) system jest wyposażony w kreator umożliwiający tworzenie informacji dla każdego automatu biletowego, wyświetlacza zbiorczego i wyświetlacza stanowiskowego niezależnie, 7) możliwość tworzenia grup uprawnień dla operatorów, 8) uwierzytelnianie przy użyciu nazwy operatora/loginu i hasła, 9) możliwość konfiguracji stanowisk pracy przez administratora z poziomu aplikacji www, w tym min. przypisanie większej niż jedna kategorii kolejek, 10) administrator systemu z poziomu aplikacji www ma możliwość zmiany (w tym dodania), kategorii i podkategorii kolejek bez ponoszenia dodatkowych nakładów inwestycyjnych w sprzęt lub licencje, 11) administrator systemu z poziomu aplikacji www ma możliwość zablokowania i wznowienia wydawania biletów, 12) administrator systemu z poziomu aplikacji www ma możliwość zablokowania i wznowienia wygłaszania komunikatów słownych dla każdej z kategorii kolejek, 13) możliwość określenia przewidywanego czasu oczekiwania na wezwanie z z uwzględnieniem wszystkich zdefiniowanych kategorii kolejek, 14) w trakcie obsługi pacjenta w jednym obszarze („okienku”) system uniemożliwi przywołanie danego biletu przez innego operatora, 15) możliwość ręcznego modyfikowania każdej z kategorii kolejek przez operatora, w tym zmiana kolejności (priorytetu) numerów, przenoszenie numerów do innych kategorii kolejek, wygenerowanie numeru poza kolejnością i przypisanie go do określonej kategorii kolejki, 16) możliwość przeniesienia numeru do innej kategorii kolejki przez operatora bez konieczności ponownego pobierania numeru, w ten sposób, że numer przeniesiony trafia na początek kolejki i jest wzywany w pierwszej kolejności po zwolnieniu się stanowiska obsługi, 17) możliwość bieżącej kontroli całego systemu, w tym monitoring stanu każdego stanowiska obsługi w zakresie pracownika obsługującego oraz numeru obsługiwanego, z poziomu aplikacji www, 18) możliwość włączania i wyłączania stanowisk obsługi, w tym wskazywanie zastępstw między stanowiskami, z poziomu aplikacji www, 19) możliwość generowania, w czasie rzeczywistym, statystyk pracy, w tym informacji o ilości osób oczekujących dla każdej z kolejek, 20) możliwość generowania raportów zawierających informację o skuteczności pracy każdego z operatorów, tj. ilości obsłużonych pacjentów, średniego czasu obsługi pacjenta, średniego czasu oczekiwania na wezwanie z uwzględnieniem wszystkich zdefiniowanych kategorii kolejek, 21) raz na dobę system automatycznie udostępnia dane zawierające min. informację o ilości wydanych numerów, ilości obsłużonych numerów, minimalnym, maksymalnym i medianie czasu oczekiwania na wezwanie, średnim czasie obsługi, liczbie numerów, które nie zostały obsłużone, 22) Administrator ma możliwość wskazania dowolnego przedziału czasu: a) możliwość generowania danych i raportów statystycznych w trybie online i historycznym, b) możliwość archiwizowania danych statystycznych min. przez 3 lata, c) możliwość zapisu kopii danych statystycznych na zewnętrznym zasobie, d) możliwość eksportu danych i raportów statystycznych do aplikacji zewnętrznych z zachowaniem możliwości ich obróbki w formacie txt, csv, XML, 23) w przypadku zaniku napięcia, system automatycznie uruchamia się po jego przywróceniu, z zachowaniem ciągłości kolejek, 24) po podpisaniu protokołu zdawczo – odbiorczego Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną wieczystą licencję na oprogramowanie zastosowane w systemie kolejkowym. Licencja zagwarantuje Zamawiającemu zwolnienie z jakichkolwiek opłat za korzystanie z oprogramowania. Wykonawca zapewni Zamawiającemu usługę wsparcia producenta (aktualizacja, support) na okres 3 lat, 25) system musi posiadać możliwość rozbudowy o inne funkcjonalności, 26) Minimalne parametry wymagania oprogramowania systemu kolejkowego: a) obsługa w całości w języku polskim, b) możliwość zarządzania systemem przy wykorzystaniu aplikacji www z każdego komputera pracującego w tej samej sieci co system kolejkowy. 3.5. Uruchomienie i test poprawnego działania systemu 1) Wykonawca uruchomi dostarczone i zamontowane przez siebie systemy kolejkowe. 2) Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu płynność działania systemów kolejkowych, tj. gwarantuje, że nie będą one generowały opóźnień w obsłudze osób. 3) W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu systemów kolejkowych lub ich awarii Wykonawca na własny koszt usunie przyczynę. 4) Wykonawca przeprowadzi testy poprawnego działania przed przekazaniem Zamawiającemu systemów w obecności osób uprawnionych ze strony Zamawiającego przy użyciu własnych materiałów eksploatacyjnych. 5) Poprawność działania systemów kolejkowych zostanie potwierdzona protokołami zdawczo-odbiorczymi. Niezwłocznie po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego Wykonawca przekaże Zamawiającemu licencje. 6) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie niezbędne do obsługi systemu: loginy, hasła dostępu, konfigurację wszystkich urządzeń, wersje instalacyjne oprogramowania, kopie zapasowe i inne niezbędne informacje służące do odtworzenia systemu w sytuacji, gdy będzie to konieczne dla dalszego poprawnego funkcjonowania. 3.6. Obsługa serwisowa i wsparcia systemu kolejkowego, gwarancja 1) Wykonawca zapewni uwzględnioną w cenie obsługę serwisu gwarancyjnego przez okres nie krótszy 36 miesięcy liczonych od dnia przekazania do użytkowania systemów potwierdzonego protokołami zdawczo –odbiorczego każdego systemu kolejkowego 2) Serwisem gwarancyjnym zostaną objęte wszystkie urządzenia wchodzące w skład systemów kolejkowych. 3) Serwis gwarancyjny obejmuje obowiązkowe, narzucone przez producenta usługi serwisowe wraz z okresowymi przeglądami i konserwacją. 4) Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnych konsultacji w okresie gwarancji. 5) Gwarancja obejmuje m.in: czas i koszty dojazdu serwisanta, pracę serwisu, oględziny i diagnostykę urządzenia, naprawę, wymianę części zamiennych, wymianę materiałów i elementów eksploatacyjnych oraz zużywalnych wskazanych w instrukcji serwisowej przez producenta do wymiany w czasie odpowiednich przeglądów gwarancyjnych. Wykonawca jest zobowiązany w zakresie usługi serwisowej przekazać Zamawiającemu urządzenie w stanie pełnej gotowości do pracy. 6) W przypadku oprogramowania obsługa serwisu gwarancyjnego dotyczyć będzie przede wszystkim aktualizacji do najnowszych wersji. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania: a) Nie dłuższego niż 24-godzinnego czasu na usuniecie usterki oprogramowania, b) Nie dłuższego niż 24-godzinnego czasu na usunięcie usterki krytycznej (tzn. w momencie kiedy system nie pozwala na obsługę osób z wykorzystaniem systemu kolejkowego) c) Nie dłuższego niż 72-godzinnego czasu na usunięcie usterki (tzn. w momencie kiedy system działa w ograniczonym zakresie jednak obsługa osób odbywa się normalnie) - przy czym czas reakcji liczony będzie od chwili przekazania wykonawcy informacji o usterce drogą elektroniczną (e-mail). 8) w przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę usterek w terminie Zamawiający może zlecić usunięcie nieprawidłowości działania osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez utraty gwarancji, 9) Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany urządzeń/oprogramowania na nowe w przypadku wystąpienia w okresie trwania gwarancji trzech istotnych usterek tego samego elementu (części) systemu kolejkowego. Wymiana gwarancyjna nastąpi w czasie nie dłuższym niż 30 dni od daty przyjęcia reklamacji. W przypadku, gdy w okresie gwarancji wystąpi usterka skutkującą trwałym unieruchomieniem systemu kolejkowego lub jego części, bądź skutkiem albo skutkami, w wyniku których albo której system stanie się niezdatny do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, wymiana systemu lub jego części na nową nastąpi niezależnie od tego, czy w okresie gwarancji miały miejsce trzy istotne awarie, usterki, o których mowa w zdaniu pierwszym, 10) w przypadku sporów powstałych na tle napraw gwarancyjnych, które w ocenie Wykonawcy stanowią następstwo nieprawidłowego użytkowania przedmiotu umowy przez Zamawiającego, ten ostatni uprawniony będzie do przekazania sprzętu niezależnemu podmiotowi, w celu dokonania oceny bez utraty gwarancji, 11) w przypadku konieczności wymiany w okresie gwarancji części składowej sytemu kolejkowego na nową, termin gwarancji biegnie od początku. 12) Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty gwarancyjne wraz z przekazywanymi urządzeniami. 13) Po każdej planowej czynności serwisowej oraz po każdej naprawie Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu raportu serwisowego zawierającego opis wykonywanych czynności serwisowych lub opis wykonywanej naprawy z określeniem zużytych do naprawy części. 14) Wykonawca jest zobowiązany w okresie udzielonej gwarancji, do dokonania co najmniej jednego nieodpłatnego przeglądu gwarancyjnego wraz z konserwacją, w każdym roku obowiązywania gwarancji, na warunkach wynikających z gwarancji producenta. 15) w przypadku sprzeczności zapisów pomiędzy gwarancją producenta, a treścią umowy, pierwszeństwo w interpretacji przepisów będą miały zapisy umowy 3.7. Szkolenia realizowane w ramach Przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia, co najmniej: a) Prezentacji działania systemu kolejkowego dla wskazanych przez Zamawiającego pracowników z możliwością praktycznego użycia kiosku informacyjnego w celu umożliwienia pracownikom udzielania pomocy przy jego obsłudze pacjentom mającym problemy w obsłudze kiosku – termin prezentacji - 2 dni od daty zakończenia montażu w każdej lokalizacji • Przychodnia ul. Milenijna 4 , 03-125 Warszawa o 2 grupy do 15 osób o Czas prezentacji – po 60 minut na każdą grupę o Godzina szkolenia po uzgodnieniu z Zamawiającym • Centrum Zdrowia Białołęka ul. Przykoszarowa 16 , 03-260 Warszawa o 1 grupa do 4 osób o Czas prezentacji – po 60 minut na każdą grupę o Godzina szkolenia po uzgodnieniu z Zamawiającym b) Szkolenie I dla administratorów i operatorów systemu o termin szkolenia I – w terminie do 7 dni roboczych po podpisaniu umowy o szkolenie teoretyczne zawierające prezentację funkcjonalności, omówienie zasad funkcjonowania systemu kolejowego, prezentacja zadań administratorów i operatorów o szkolenie w 2 grupach o miejsce szkolenia ul. Milenijna 4 o czas szkolenia – 2 x 45 minut o dostarczenie materiałów szkoleniowych c) Szkolenie II dla administratorów i operatorów systemu o termin szkolenia II – w terminie do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy o szkolenie praktyczne, przeprowadzane na stanowisku pracy w formie warsztatów. o szkolenie w 2 grupach o miejsce szkolenia ul. Milenijna 4 o czas szkolenia – 2 x 45 minut o dostarczenie materiałów szkoleniowych d) Szkolenie III dla administratorów i operatorów systemu o termin szkolenia II – w terminie do 14 dni roboczych od daty podpisania protokołu odbioru zdawczo- odbiorczego systemu kolejkowego o szkolenie praktyczne, przeprowadzane na stanowisku pracy w formie warsztatów. o szkolenie w 2 grupach o miejsce szkolenia ul. Milenijna 4 o czas szkolenia – 2 x 45 minut o dostarczenie materiałów szkoleniowych e) Z realizacji szkolenia zostanie sporządzony protokół wraz z listą uczestników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31700000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: INFORMACJA NA TEMAT WADIUM ZOSTAŁA ZAMIESZCZONA W PKT 11 SIWZ 11.1. Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 11.3. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium Nr konta: 53 1160 2202 0000 0001 1876 0345 z dopiskiem „wadium - numer sprawy: ZP/5/2020”. 11.5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 11.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy. 11.8. Wraz z ofertą należy złożyć stosowne dokumenty: 1) oryginały dokumentów w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, 2) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest złożenie kserokopii dowodu jego wniesienia. 11.9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.11. 11.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach