Przetargi.pl
Dostawa i montaż komory chłodniczej do przechowywania zwłok.

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3641378 , fax. 041 3641226
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
    ul. Spacerowa 5 5
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3641378, fax. 041 3641226
    REGON: 00029011000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż komory chłodniczej do przechowywania zwłok.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż komory chłodniczej do przechowywania czterech zwłok ludzkich. Komora chłodnicza na 4 ciała (z możliwością powiększenia w razie potrzeb do przechowywania 6 ciał) z indywidualnymi 2 przedziałami i 2 drzwiami otwieranymi w pełnym zakresie 180 stopni, wyposażona w 4 tace na kółkach, urządzenie chłodnicze odpowiednie do wielkości komory oraz wózek podnośnikowy hydrauliczny podwójnie krzyżowany. Parametry techniczno - użytkowe przedmiotu zamówienia: a) komora chłodnicza na 4 ciała (z możliwością powiększenia w razie potrzeb do przechowywania 6 ciał) z indywidualnymi 2 przedziałami, 2 drzwiami - wykonana w całości z blachy nierdzewnej - kwasoodpornej, grubość izolacji nie mniejsza niż 60 mm, stelaż wewnętrzny szynowy wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej (100% kompatybilności z tacami na kółkach i wózkiem podnośnikowym hydraulicznym) zapewniający łatwy dostęp do wnętrza komory przy czynności mycia i dezynfekcji, wnętrze oświetlone, wymiary zewnętrzne: - szerokość min. 1900 mm, max. 2000 mm; - wysokość min. 1900 mm, max. 2000 mm; - głębokość min.2200 mm, max. 2300 mm; b) urządzenie chłodnicze (agregat chłodniczy) o mocy dobranej do objętości komory działające w sposób automatyczny z samoczynnym utrzymywaniem żądanej temperatury użytkowej i odszranianiem, wyposażone w ekologiczny czynnik chłodniczy dopuszczony do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz panel kontroli elektronicznej z czytelnym wyświetlaczem i funkcjami niezbędnymi do właściwego funkcjonowania urządzenia, który pozwala na programowanie według różnych potrzeb i wymagań, temperatura użytkowa od -5 stopni C do +10 stopni C lub w szerszym zakresie, zasilanie 230V-50Hz; c) 4 tace na kółkach będące na wyposażeniu komory chłodniczej wykonane w całości ze stali nierdzewnej kwasoodpornej o podwyższonej twardości, rozstaw osi i średnica kółek muszą być kompatybilne ze stelażem w komorze chłodniczej i bieżnią wózka podnośnikowego hydraulicznego; d) wózek podnośnikowy hydrauliczny z podwójnie krzyżowanym pantografem podnoszącym o płynnej regulacji wysokości za pomocą układu hydraulicznego od najniższego do najwyższego stanowiska i zasięgu przystosowanym do obsługi stanowisk w komorze chłodniczej, wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. Konstrukcja z profili zamkniętych wyposażona w uchwyt do manewrowania, bieżnie z systemem blokady tacy, 4 kółka ruchome w tym 2 z hamulcami, zawór regulacji prędkości opuszczania, pompę hydrauliczną nożną o udźwigu minimum 150 kg. Wymagany termin realizacji zamówienia: w ciągu 90 dni licząc od daty podpisania umowy. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy przy ul. Spacerowej 5. Sposób realizacji zamówienia będzie ustalany na roboczo z Działem Technicznym Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 339450006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przedstawienia wymienionych niżej dokumentów i oświadczeń: - oświadczenie w trybie art. 44 o spełnieniu warunków z art. 22 ust 1; - wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wartość co najmniej jednej dostawy w wykazie musi odpowiadać oferowanej wartości brutto zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach przewidzianych w art. 24 ust.1 ustawy Wykonawca przedkłada Zamawiającemu: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; Wykonawca zrealizuje zamówienie w ciągu 90 dni licząc od daty podpisania umowy. Wykonawca wyrazi zgodę na płatność w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury za wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca spełnia wszystkie inne wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków mimo wezwania do uzupełnienia dokumentów na podstawie art. 26 ust 3 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy lub odrzuceniem oferty. Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać odpowiednio spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 i brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 i 2 Zamawiający wymaga przedstawienia wymienionych niżej dokumentów i oświadczeń: - oświadczenie w trybie art. 44 o spełnieniu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik Nr 3 do SIWZ); - wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wartość co najmniej jednej dostawy w wykazie musi odpowiadać oferowanej wartości brutto zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przez przedstawienie zamawiającemu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. (załącznik Nr 6 do SIWZ); - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 4 do SIWZ); - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Inne wymagane dokumenty stanowiące ofertę: - formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru (załącznik Nr 1 do SIWZ); - formularz specyfikacji technicznej sporządzony wg wymaganego wzoru (załącznik Nr 2 do SIWZ); - oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust.4 ustawy dotyczące podwykonawców (załącznik Nr 5 do SIWZ); - aktualna deklaracja zgodności CE oraz materiały i informacje producenta potwierdzające parametry techniczne i użytkowe oferowanej komory chłodniczej i wyposażenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność przez wykonawcę; Dokumenty te należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie kserokopii musi być dokonane na każdej stronie kserokopii w przypadku dokumentów wielostronicowych. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach