Przetargi.pl
Dostawa i montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych budynku Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-389 Kielce, ul. Wojska Polskiego 65B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3481900, 3481904 , fax. 041 3481920
  • Data zamieszczenia: 2013-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
    ul. Wojska Polskiego 65B 65B
    25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3481900, 3481904, fax. 041 3481920
    REGON: 01251326200203
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych budynku Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1)Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz montażu klimatyzatorów typu SPLIT Inverter i MULTI-SPLIT Inverter w pomieszczeniach biurowych budynku Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach położonego przy ul. Wojska Polskiego 65B w Kielcach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)dostawę urządzeń klimatyzacyjnych własnym transportem, b)zamontowanie jednostek wewnętrznych: -jednostki ściennej o wydajności chłodniczej 2,2 kW -szt.1, -jednostki ściennej o wydajności chłodniczej 3,5 kW -szt.1, -jednostki kasetonowej o wydajności chłodniczej 4,6 kW -szt.1, -jednostki kasetonowej o wydajności chłodniczej 6,0 kW-szt.1, -jednostki kasetonowej o wydajności chłodniczej 10,0 kW-szt.1, -jednostki kanałowej o wydajności chłodniczej 5,1 kW-szt.1, c)zamontowanie na elewacji budynku jednostek zewnętrznych: -agregat INVERTER MULTI o nominalnej mocy chłodniczej układu Qch = 12,2 kW - szt.1, -agregat INVERTER o nominalnej mocy chłodniczej układu Qch = 9,4 kW - szt.1, -agregat INVERTER o nominalnej mocy chłodniczej układu Qch = 4,6 kW - szt.1, -agregat INVERTER o nominalnej mocy chłodniczej układu Qch = 3,5 kW - szt.1, d)wykonanie instalacji chłodniczej, e)połączenie jednostek instalacją chłodniczą, f)montaż sterowników bezprzewodowych oraz przewodowych, g)podłączenie do sieci zasilającej (elektrycznej), h)grawitacyjne odprowadzenia skroplin z jednostek wewnętrznych (w przypadku braku możliwości grawitacyjnego odprowadzenia skroplin dopuszcza się zastosowanie pompki skroplin), i)przeprowadzenie prób ciśnień i szczelności układu chłodniczego, j)dopełnienie układu czynnikiem chłodniczym (R410A), k)uruchomienie urządzeń, l)przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi klimatyzatorów, m)wykonywanie co 6 miesięcy (tj. 2 razy w ciągu każdego roku obowiązywania gwarancji) przeglądów konserwacyjnych (przegląd serwisowy, gwarancyjny, wykonanie niezbędnych napraw i regulacji). 2)Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres 5 lat, licząc od daty końcowego bezusterkowego odbioru urządzeń i robót potwierdzonego protokołem. 3)W terminie odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentu potwierdzającego okres oraz warunki udzielonej gwarancji. 4)Dostarczone urządzenia muszą być: -jednorodne w ramach całego zamówienia, tj, tego samego typu (modelu) i pochodzić od tego samego producenta; -fabrycznie nowe i objęte gwarancją, -oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta, -zaopatrzone w instrukcje obsługi w języku polskim, -pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta na terenie Polski. 5)Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków : -zapewni sprzęt i materiały niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, -zapewni właściwą organizację i koordynację robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż. 6)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w: -przedmiarze robót -projekcie wykonawczym instalacji klimatyzacji, które łącznie stanowią Dodatek Nr 11 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczyi orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz SIWZ. 7)Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektem wykonawczym, zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp i ppoż. oraz wymaganiami Zamawiającego. 8)Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy urządzeń i materiałów należy rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie urządzeń lub materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu zaproponowanych zamienników wraz ze stosownymi dokumentami ( karty katalogowe, certyfikaty itp.), uwiarygodniającymi te materiały i urządzenia, według wzoru stanowiącego Dodatek nr 10 do SIWZ. Wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu oferty. 7)Wykonawcy powinni przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest Pan Leszek Kasprzak nr tel. (41) 348 19 08 lub 519 319 055. Termin wizji lokalnej powinien zostać wcześniej uzgodniony telefonicznie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 8)Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia szczegółowego kosztorysu dla całego zakresu zamówienia. 9)W trakcie prowadzenia prac budynek Oddziału Regionalnego KRUS będzie funkcjonował w sposób normalny. Godziny urzędowania Zamawiającego podane zostały w Rozdziale I SIWZ. 10)Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy doprowadzić budynek oraz okolicę budynku do stanu czystości tak, aby praca Zamawiającego odbywała się bez zakłóceń. 11)W uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy Zamawiający wyrazi zgodę na kontynuowanie montażu klimatyzatorów poza godzinami urzędowania. Roboty budowlane mogą być prowadzone w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 12)Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 13)Z chwilą rozpoczęcia montażu klimatyzatorów Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 ze zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1232 ze zm.) 3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy (Dodatek nr 7 do SIWZ), który stanowi integralną część SIWZ. 4.Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może przenieść praw i obowiązków wynikających z realizacji zamówienia na inny/e podmiot/y. 5.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 6.Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej, b)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, c)Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy, d)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swej ofercie (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagane wadium dla całości zamówienia wynosi ogółem 900,00 zł (słownie zł: Dziewięćset 00/100). 2.Wadium dla całości zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 5 grudnia 2013r. do godziny 10:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: -Nazwa banku i nr rachunku bankowego: BGK O/Kielce 97 1130 1192 0027 6157 2620 0001 -Nazwa i adres Zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B 25-389 Kielce -Tytuł: Wadium - przetarg nieograniczony na dostawę i montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych budynku Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach (OP-2310/6/2013) Wadium wniesione w pieniądzu musi być wniesione na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się już na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data i godzina uznania rachunku). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.). 4.W przypadku składania wadium w formie poręczenia lub gwarancji Wykonawca powinien zapewnić, aby te dokumenty zostały sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierały co najmniej: -dokładną nazwę Zleceniodawcy-Wykonawcy, -dokładną nazwę i adres beneficjenta poręczenia/gwarancji- Zamawiającego, -dokładną nazwę i adres poręczyciela/gwaranta, -kwotę wadium, -termin ważności poręczenia/gwarancji- który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert, -zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacji gdy zaistnieje jedna z przesłanek określonych w art. 46 ust.4a i ust.5 ustawy. Zamawiający wymaga, aby oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 6.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim Wykonawcom, z zastrzeżeniem pkt 11, po wyborze najkorzystniejszej oferty lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach