Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 61-538 Poznań, ul. Czarnieckiego 9
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8345640, 8345688 , fax. 061 8339808
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Czarnieckiego 9 9
61-538 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8345640, 8345688, fax. 061 8339808
REGON: 63969471700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż klimatyzacji w poczekalniach dla klientów i pomieszczeniach przeznaczonych do zajęć grupowych z bezrobotnymi w budynku głównym Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu - etap II. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż klimatyzacji w poczekalniach dla klientów i pomieszczeniach przeznaczonych do zajęć grupowych z bezrobotnymi w budynku głównym Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu - etap II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty: 1)dokumentacja projektowa, 2)przedmiar robót, 3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie pobiera się.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ 2.Wraz z ofertą złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i potwierdzające, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia / lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykażą dysponowanie jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w obiektach zabytkowych ( zgodnie z §8 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r.- Dz. U. z 2004 nr150 poz.1579) , która będzie pełnić funkcję kierownika budowy. Co najmniej 2-letnie praktyki zawodowe, o których mowa w w/w rozporządzeniu powinny być potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. - wykażą dysponowanie jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznej - wykażą dysponowanie jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie instalacji klimatyzacji - wykażą należyte wykonanie w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 prac odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiących przedmiot zamówienia (instalacja klimatyzacji o mocy chłodniczej 100kW) o wartości minimum 400.000,00 PLN każda, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. 4.Wykonawca odbędzie wizję lokalną w budynku głównym Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej należy załączyć do oferty. Ocena spelnienia tych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania, iż spełnia wymagane warunki Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty: 1.Oświadczenie określone przepisami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia w zakresie wymaganej specjalności: -jedną osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w obiektach zabytkowych ( zgodnie z §8 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r.- Dz. U. z 2004 nr150 poz.1579) , która będzie pełnić funkcję kierownika budowy. Co najmniej 2-letnie praktyki zawodowe, o których mowa w w/w rozporządzeniu powinny być potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. - jedną osoba posiadająca uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych, - jedną osoba posiadająca uprawnienia w zakresie instalacji klimatyzacji, Osoby te musza posiadać uprawnienia do kierowania robotami w w/w zakresie i przedłożyć zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.Oświadczenie, że wszelkie roboty będą prowadzone bez utrudnienia funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu. 6.Wykaz wykonywanych robót w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 prac odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia(instalacja klimatyzacji o mocy chłodniczej 100kW) o wartości minimum 400.000,00 PLN każda wraz z dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie. 7.W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczenia na podstawie art. 24 tejże ustawy. Jeśli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający zażąda umowy regulującej ich współpracę. 8.Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynku szpitala do wymogów p.poż. zgodnie z ekspertyzą przystosowania obiektu, znak sprawy: ZP.10.2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych budynku Żłobka Nr 2 przy ul. Babina 3a w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Montaż pieca akumulacyjnego i remont instalacji elektrycznej w lokalach administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części
Dodano: 2016-07-20 - ZP/6/2016 - Wykonanie oświetlenia oraz monitoringu terenu terapeutyczno-rekreacyjnego dla pacjentów komórek organizacyjnych zajmujących się leczeniem uzależnień.
Dodano: 2016-07-19 - zagospodarowanie terenu w rejonie ulic Spacerowej, Dmowskiego i Plantaża w Środzie Wielkopolskiej w zakresie robót instalacyjnych i montażowych
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w pomieszczeniach Przeznaczonych na magazyn książek w budynku Collegium Historicum UAM
Dodano: 2016-06-29 - Modernizacja budynku przy ul. Hawelańskiej 10 w Poznaniu.
Dodano: 2016-06-27 - Montaż pieca akumulacyjnego i remont instalacji elektrycznej w lokalach administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części
Dodano: 2016-06-22 - WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO PRZY UL. DWORCOWEJ 37 W PNIEWACH - ETAP 1
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie wentylacji mechanicznej w kanałach naprawczych w budynku nr 24/2972 oraz przyłącza do maszyn z instalacji wyciągowej trocin w stolarni budynek nr 1/2966
Dodano: 2016-04-18