Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ KABINY AUDIOMETRYCZNEJ DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście" ogłasza przetarg

  • Adres: 45-047 Opole, ul. Waryńskiego 30
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4412072 , fax. 0-77 4412072
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście"
    ul. Waryńskiego 30 30
    45-047 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4412072, fax. 0-77 4412072
    REGON: 53157728600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ KABINY AUDIOMETRYCZNEJ DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kabiny audiometrycznej o wymiarach: nie mniej niż: 130 x 120 x 220 cm, wykonana z tworzyw łatwo zmywalnych.Wykończenie wewnętrzne - materiał nie utrzymujący kurzu (Zamawiający wyklucza wykończenie gąbką).Możliwość podłączenia dowolnego audiometru.Wyposażona w stolik do audiometru.Ciężar umożliwiający zamontowanie na stropie żelbetowym, prefabrykowanym z płyt żeramskich.Gwarancja : 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art.22 ust.1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;4)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy; 5)złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Wykonawca składa 1) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 prawa zamówień publicznych;2)zaakceptowany wzór umowy stanowiący integralną część specyfikacji;3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art.23 ust.1 ustawy), poprzez zawiązanie konsorcjum lub utworzenie spółki cywilnej, każdy z podmiotów składa w/w oświadczenia i dokumenty. 3.W rzypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną, (w rozumieniu art. 860-875 ustawy z 23.04.1964 r. Kodeks cywilny Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z póź. zm.), umowa spółki załączona do oferty musi zawierać zapis o odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania spółki. Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy należy ustalić pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo w postępowaniu i do zawarcia umowy.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego winne być złożone zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. wydanego na podstawie art. 226 ustawy.5.Wszystkie wymienione wyżej dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby (podpis i imienna pieczęć) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.6.Jeżeli Wykonawca ustanowi pełnomocnika w rzedmiotowym postępowaniu, to Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału pełnomocnictwa podpisanego przez osobę uprawnioną zgodnie z KRS-em. 7.Oświadczenie, że wszystkie oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają znak CE zgodnie z art.5 Ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 kwietnia 2004 r (Dz.U. Nr 93. Poz. 896), lub posiadają inny równoważny dokument zezwalający na dopuszczenie do obrotu i użytkowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www..bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach