Przetargi.pl
„Dostawa i montaż instalacji odnawialnych źródeł energii na potrzeby obiektów użyteczności publicznej w gminie Śniadowo”

Gmina Śniadowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 176 146 , fax. 862 176 168
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śniadowo
    ul. Ostrołęcka 11
    18-411 Śniadowo, woj. podlaskie
    tel. 862 176 146, fax. 862 176 168
    REGON: 45066999600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż instalacji odnawialnych źródeł energii na potrzeby obiektów użyteczności publicznej w gminie Śniadowo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe prace dla instalacji fotowoltaicznych dla dwóch obiektów w tym Studni głębinowej w Śniadowie i Stacji Uzdatniania Wody w Starym Ratowie, obejmującej dostawę i montaż: • konstrukcji wsporczej pod panele fotowoltaiczne, • paneli fotowoltaicznych, • inwerterów wraz z okablowaniem i oprzyrządowaniem, • przyłącza nn, • systemu do monitorowania i sterownia instalacją fotowoltaiczną, • zapewnienia obsługi geodezyjnej oraz wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych, • zapewnienia niezbędnych badań konstrukcyjnych, • zgłoszenie mikroinstalacji do Sieci Elektroenergetycznej po zakończonym montażu i odbiorze prac, • przeszkolenie uczestników projektu z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji i bezpieczeństwa, • zapewnienie serwisu i doradztwa technicznego. W zależności od zapotrzebowania na energię elektryczną i szczegółowych danych o obiektach, wyszczególniono 2 typów zestawów fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej, różniących się od siebie m.in. liczbą paneli fotowoltaicznych i mocą inwerterów: • łączna liczba paneli fotowoltaicznych: 157; • minimalna łączna moc instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Śniadowo: 47,00 kW (48,67 kWp). 2. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należy: - dokonanie pierwszego uruchomienia instalacji fotowoltaicznych oraz do przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów technicznych niezbędnych do przekazania do użytkowania instalacji fotowoltaicznych, - dostarczenie towaru, który ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne opisane w niniejszej specyfikacji oraz załącznikach stanowiących integralną część specyfikacji, - udzielenie Zamawiającemu gwarancji jakości na całość (komplet) dostarczonej, zamontowanej oraz uruchomionej instalacji fotowoltaicznej, - zapewnienie serwisowania i przeglądów technicznych urządzeń objętych zamówieniem – w okresie obowiązującej gwarancji. Serwis i przeglądy techniczne powinny być prowadzone w terminach uzgodnionych z zamawiającym i wyznaczonych przez producenta/sprzedawcę urządzeń oraz w przypadku konieczności stwierdzonej przez zamawiającego. Serwis w przypadku stwierdzonej awarii oraz naprawy gwarancyjne obejmują również bezpłatną wymianę uszkodzonych lub zużytych części na elementy nowe, - wykonawca zapewni czas reakcji serwisu - 96 godzin. Czas reakcji serwisu oznacza czas, w którym Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia wad/usterek od momentu przyjęcia zgłoszenia. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na zamontowane urządzenia, materiały oraz wykonane roboty montażowe na okres min. 60 miesięcy, od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego. Wymagany termin rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. 4. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. 5. Zamawiający w nawiązaniu do art. 36aa ust. 1 ustawy nie dopuszcza do składania ofert częściowych. 6. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) określony został w Dokumentacji Technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach