Przetargi.pl
Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji wraz z zasilaniem i ste-rowaniem dla budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale – etap I piętra w ramach zadania pn.: „Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale wraz z salą widowiskową”

Gmina Boguchwała ogłasza przetarg

  • Adres: 36-040 Boguchwała, Suszyckich
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8755201 , fax. 017 8755209
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguchwała
    Suszyckich 33
    36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
    tel. 017 8755201, fax. 017 8755209
    REGON: 69058200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguchwala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji wraz z zasilaniem i ste-rowaniem dla budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale – etap I piętra w ramach zadania pn.: „Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale wraz z salą widowiskową”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie instalacji klimatyzacji dla budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale na poziomie I piętra. Budynek Urzędu Miejskie-go w Boguchwale zlokalizowany jest w centrum miejscowości Boguchwała, przy ul. Suszyckich 33, dz. ewidencyjna nr 1399/4. Zakres rzeczowy wyżej wymienionego zamówienia obejmuje: dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji na pierwszym piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale, wraz z wykonaniem zasilania urządzeń klimatyzacyjnych i sterowaniem, odprowadzeniem skroplin, a także przygotowaniem dokumentacji powyko-nawczej wykonanych robót. Zakres robót (branża sanitarna): a) montaż jednostki zewnętrznej o mocy chłodniczej 40 KW ± 10% - 1 szt., obsługującej jednostki wewnętrzne na poziomie Ip. w głównej części budynku (umiejscowienie wg. dokumentacji projektowej- parking przy budynku Urzędu Miejskiego, ogrodzenie jednostki zewnętrznej wykonane), b) montaż jednostki wewnętrznej ściennej o mocy chłodniczej 2,2 kW ± 10 - 14 szt., c) montaż jednostki wewnętrznej ściennej o mocy chłodniczej 2,8 kW ± 10% - 2 szt., (w tym jednostka wewnętrzna ścienna w pom. 1.13, w projekcie jednostka kasetonowa- zmiana względem projektu), d) montaż jednostki wewnętrznej ściennej o mocy chłodniczej 7,1 kW ± 10% - 1 szt, e) wykonanie instalacji freonowej jednostek klimatyzacyjnych w poziomie I piętra, f) integracja jednostek VRF z funkcjonującym w budynku urzędu systemem klimatyzacji firmy Midea (sterownik centralny Midea CCM180A, zlokalizowany w pomieszczeniu nr 0.16 na parterze), g) montaż pompek skroplin z sterownikiem pływakowym, pod jednostkami wewnętrz-nymi klimatyzacyjnymi, h) odprowadzenie skroplin z klimatyzatorów pompkami skroplin do istniejących pionów KS1, KS2 oraz KS3, wężykami zbrojonymi, o średnicy wewnętrznej min 6 mm, i) przewody instalacji klimatyzacyjnej prowadzone w systemowych korytkach instala-cyjnych z tworzywa sztucznego z maskownicą, mocowanych do ścian lub sufitu kory-tarza, przewody freonowe prowadzone łącznie z zasilaniem oraz odprowadzeniem skroplin, j) zasilanie elektryczne jednostek wewnętrznych z nowobudowanej tablicy TP1 na I pię-trze, k) demontaż dwóch istniejących jednostek klimatyzacji typu Split w pomieszczeniach nr 1.12 oraz 1.13 wraz z jednostkami zewnętrznymi, montaż w pomieszczeniach budynku urzędu nad salą widowiskową przyległą do budynku, wraz z wykonaniem instalacji freonowej oraz odprowadzeniem skroplin, przewody prowadzone analogicznie jak w pozostałej części budynku, l) demontaż jednej sztuki klimatyzatora typu Split w pomieszczeniu sali narad nad salą widowiskową, wraz z jednostką zewnętrzną, odprowadzeniem skroplin i natynkową instalacją freonową, utylizacja zdemontowanych elementów. Montaż w tym samym miejscu jednej sztuki klimatyzatora typu Split o mocy 5 kW wraz z jednostką ze-wnętrzną, będącego w posiadaniu Zamawiającego, wykonanie nowej instalacji freo-nowej oraz odprowadzenia skroplin w sposób analogiczny jak w pozostałej części bu-dynku, m) wykonanie robót wykończeniowych związanych z naprawą powstałych w wyniku przekuć instalacji ubytków tynku, odtworzenie powierzchni ścian i sufitów zgodnie z kolorem i fakturą zastosowaną w pomieszczeniach (częściowo w korytarzu oraz na klatce schodowej glinka wenecka, w pomieszczeniach biurowych oraz pod sufitem ko-rytarza ściany malowane) n) uruchomienie instalacji klimatyzacyjnej, o) wykonanie dokumentacji powykonawczej, Zakres robót (branża elektryczna): a) Wykonanie tablicy elektrycznej TP1 zgodnie z dokumentacją projektową, zlokali-zowanej na I piętrze budynku, zabezpieczenia w zakresie zasilania klimatyzacji na pierwszym piętrze budynku, rozdzielone na cztery obwody, b) wykonanie zasilania jednostki zewnętrznej klimatyzacji z istniejącej rozdzielni RG1 zlokalizowanej na parterze, wraz z zabezpieczeniem, w korytkach instalacyjnych, zgodnie z dokumentacją projektową c) wykonanie zasilania nowobudowanej tablicy TP1, prowadzone w korytku instalacyj-nym, d) należy zastosować przewody o obniżonej zawartości halogenów, e) wykonanie zasilania dla obwodu klimatyzacji prowadzonego w korytku instalacyj-nym dla poszczególnych jednostek klimatyzacji. f) wykonanie robót wykończeniowych związanych z naprawą powstałych w wyniku przekuć instalacji ubytków tynku, odtworzenie powierzchni ścian i sufitów zgodnie z kolorem i fakturą zastosowaną w pomieszczeniach (częściowo w korytarzu oraz na klatce schodowej glinka wenecka, w pomieszczeniach biurowych oraz pod sufitem korytarza ściany malowane) g) wykonanie dokumentacji powykonawczej, UWAGA: Z uwagi na prowadzenie prac w obiekcie czynnym, należy przewidzieć konieczność organi-zowania robót w sposób uwzględniający zachowanie ciągłości pracy urzędu, minimalizując uciążliwość prowadzonych prac oraz z zachowaniem porządku. Kolejność przekazywanych pomieszczeń, oraz sposób wykonywania robót w poszczególnych pomieszczeniach powinny być każdorazowo konsultowane z Zamawiającym, z wyprzedzeniem minimum jednodnio-wym. Roboty będzie można prowadzić od poniedziałku do piątku w godzinach od 11.00 do 19.00, oraz w soboty w godzinach od 8.00 do 16.00. W dni powszednie w godzinach od 11.00 do 15.30 powinny być prowadzone wyłącznie roboty nie powodujące hałasu. Po wykonaniu poszczególnych robót należy doprowadzić codziennie pomieszczenia do pierwotnego stanu czystości. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zabezpieczenie wyposażenia w pokojach biuro-wych (folia ochronna). W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się wykonywać niezbędne przeglądy okresowe wykonanej instalacji klimatyzacyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 5. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.boguchwala.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach