Przetargi.pl
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. „Instalacje fotowoltaiczne na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Jeleniewo”

Gmina Jeleniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 16-404 Jeleniewo, ul. Słoneczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 683 022 , fax. 875 683 022
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeleniewo
    ul. Słoneczna 3
    16-404 Jeleniewo, woj. podlaskie
    tel. 875 683 022, fax. 875 683 022
    REGON: 79067089800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jeleniewo.i-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. „Instalacje fotowoltaiczne na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Jeleniewo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. „Instalacje fotowoltaiczne na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Jeleniewo”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 3 zestawów instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją wsporczą dostosowaną do miejsca montażu paneli (modułów) fotowoltaicznych: - Stacja Wodociągów w Jeleniewie – Stacja Uzdatnia Wody (użytkownik Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeleniewie), ul. Sportowa, 16-404 Jeleniewo, działki nr geod. 51 i 52 – obręb Jeleniewo. Instalacja fotowoltaiczna o mocy 39,9 kWp. - Urząd Gminy Jeleniewo, ul. Słoneczna 3, 16-404 Jeleniewo, działka nr geod. 629/3 – obręb Jeleniewo. Instalacja fotowoltaiczna o mocy 10,26 kWp. - Stacja Uzdatniania Wody Gulbieniszki – SUW (użytkownik Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeleniewie), Gulbieniszki, 16-404 Jeleniewo, działka nr geod. 46/4 – obręb Gulbieniszki. Instalacja fotowoltaiczna o mocy 39,9 kWp. 2) Montaż zestawu inwerterów fotowoltaicznych. 3) Naziemna i podziemna infrastruktura elektryczna. 4) Instalacje elektryczne DC i AC wraz z zabezpieczeniami. 5) Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych. 6) Urządzenia systemu monitorowania pracy instalacji. 7) Wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji fotowoltaicznych 8) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem uzgodnień, opinii i zgłoszeń dotyczących mikroinstalacji fotowoltaicznych. 9) Wykonanie dokumentacji wykonawczej zainstalowanych instalacji fotowoltaicznych. 10) Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom. 11) Podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia instalacji do sieci dystrybucyjnej i odbiorem przez PGE Dystrybucja S.A. na podstawie wytycznych dostępnych na stronie Zakładu Energetycznego. 12) Wykonawca uzgodni warunki p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Inwestycja pn. „Instalacje fotowoltaiczne na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Jeleniewo” dotyczy projektu nr WND-RPPD.05.01.00-20-0531/19 realizowanego przy dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V. Gospodarka niskoemisyjna Działania 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii. Szczegółowy zakres robót zawierają dokumentacje techniczne oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust.1 pkt 2 i ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację opisującą przedmiot zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art.30 ust.1 pkt 2 i ust.3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriami oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, wskazał na pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych lub pochodzenia Zamawiający określa tym samym minimalne parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub rozwiązania, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach technicznych lub lepszych. Pod pojęciem „parametry techniczne” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i zamontować: po jednej tablicy informacyjnej w miejscu realizacji montażu (z chwilą przystąpienia do robót), a po zakończeniu robót po jednej tablicy pamiątkowej (łącznie 3 tablice). Tablice winny być zgodne z wytycznymi w zakresie promocji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Projekt, treść i wymiary tablicy oraz miejsce ustawienia Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym. 5. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi zapisami SIWZ. Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na realizację Zamówienia. Zaleca się także dokonanie wizji lokalnej w terenie (nie jest to warunek konieczny do złożenia oferty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów wraz z ofertą przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach