Przetargi.pl
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych II

Gmina Miejska Hajnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 682 21 80 , fax. 85 674 37 46
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hajnówka
    ul. Aleksego Zina 1
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 682 21 80, fax. 85 674 37 46
    REGON: 50658999000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.hajnowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż kompletnych zestawów instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie miasta Hajnówka, tj.: a) mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 9,92kWp na budynku Przedszkola Nr 1 zlokalizowanego w Hajnówce przy ul. Jagiełły 7, b) mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 9,92kWp na budynku Przedszkola Nr 2 zlokalizowanego w Hajnówce przy ul. Warszawskiej 2, c) mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 17,28kWp na budynku Przedszkola Nr 3 zlokalizowanego w Hajnówce przy ul. Rzecznej 3, d) mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 15,36kWp na budynku Przedszkola Nr 5 zlokalizowanego w Hajnówce przy ul. M. Reja 2, e) mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 16,32kWp na budynku Przedszkola Nr 5 oraz mieszczącego się w tym samym obiekcie Żłobka zlokalizowanych w Hajnówce przy ul. A. Krajowej 24, CPV: 09.33.12.00-0, 45.31.12.00-2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 i 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - brak wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 pzp - zał. nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach