Gmina Łańcut ogłasza przetarg
- Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 172 252 264 , fax. 172 256 536
- Data zamieszczenia: 2019-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
ul. Mickiewicza
37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 172 252 264, fax. 172 256 536
REGON: 69058179000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ O MOCY 17,64 KWP NA DACHU BUDYNKU STOŁÓWKI ZESPOŁU SZKÓŁ W WYSOKIEJ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ O MOCY 17,64 KWP NA DACHU BUDYNKU STOŁÓWKI ZESPOŁU SZKÓŁ W WYSOKIEJ. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem instalacji wykorzystującej odnawialne źródła energii do produkcji energii elektrycznej dla budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Łańcut. W ramach projektu zostanie wykonana instalacja fotowoltaiczna o mocy 17,64 kWp obejmująca swoim zakresem montaż i konfigurację urządzeń systemu fotowoltaicznego zlokalizowanego na dachu budynku stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ. 2.3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, (Zamawiający udostępni także obiekt do przeprowadzenia wizji lokalnej zainteresowanym wykonawcom). W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 2.4. Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązanie przykładowe i można zastosować rozwiązanie równoważne na przyjętych wyżej warunkach. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 2389 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r., poz. 1422 z późn. zm.), innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2.6. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 2.7. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. W szczególności Wykonawca powinien uzgodnić z dyrektorem, wszelkie czynności mające na celu zapewnienia maksymalnej ochrony i bezpieczeństwa pracowników, użytkowników obiektu. 2.8. Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 2.9. Wykonawca uzyska wszystkie wymagane prawem uzgodnienia i pozwolenia oraz uruchomi instalację. W ramach zadania Wykonawca ma obowiązek przeszkolić wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji zainstalowanych urządzeń. Wykonawca sporządzi instrukcję obsługi instalacji OZE i przekaże ją Użytkownikowi. 2.10. Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykonania zadania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające aktualne wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta. Przed przystąpieniem do odbioru robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wraz z dokumentacja powykonawczą protokoły z prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały oraz karty gwarancyjne urządzeń. Dokumenty - należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.11. Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie inwestycji zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac montażowych, za ich zgodność z dokumentacją przetargową, SIWZ wraz z załączikami, opisem przedmiotu zamówienia, harmonogramem rzeczowo – finansowym, warunkami do sporządzenia harmonogramu rzeczowo – finansowego oraz poleceniami inspektora nadzoru. 2.12. Następstwa jakiegokolwiek błędu w pracach, spowodowanego przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia. Polecenia inspektora nadzoru będą wykonywane w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą zatrzymania realizacji zadania. 2.13. W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP i odpowiednio zabezpieczyć wykonywanie prac. Wszelkie prace instalacyjne należy wykonywać zgodnie z dokumentacją przetargową oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru. 2.14. Wykonawca, w swoim zakresie, ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione w dokumentacji przetargowej, SIWZ wraz z załącznikami, opisie przedmiotu zamówienia lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania zgodnego z DTR i stabilnego działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania poszczególnych instalacji będących przedmiotem niniejszego postępowania. 2.15. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich prób i sprawdzeń, a także pierwszego rozruchu tak, aby oddać w pełni gotową instalację do użytkowania. 2.16. Wykonawca w okresie gwarancji na montowane instalacje, wykona wszelkie przeglądy, naprawy objęte gwarancją, przeglądy gwarancyjne, koszty dojazdu itp. bezpłatnie na rzecz Zamawiającego. Obsługa gwarancyjna będzie pełniona w miejscu użytkowania instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii. 2.17. Wykonawca na czas realizacji zamówienia ubezpieczy w cenie ofertowej brutto zakres prac do realizacji od wszystkich ryzyk. 2.18. Wymienione parametry są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca może za zgodą Zamawiającego dostarczyć wyżej wymienione urządzenia wyposażone w dodatkowe elementy nie ujęte w opisie. Pozostałe szczegółowe wymagania Zamawiającego zawarte są w dokumentacji przetargowej, SIWZ wraz z załącznikami, opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych rozwiązań. 2.19. Zakres zadania obejmuje również uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych zezwoleń koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia oraz pokrycia związanych z nimi kosztów, w tym także uzgodnienie z PGE Dystrybucja S.A. warunków przyłączenia instalacji fotowoltaicznych do wewnętrznej instalacji elektrycznej obiektu, dokonanie zgłoszenia i odbioru wybudowanej instalacji do sieci dystrybucyjnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych) do dnia 23.07.2019 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z póżn. zm.) 1) Formularz ofertowy /Zał. Nr 1 do SIWZ/ 2) Uproszczony kosztorys ofertowy. 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy), 5) Dowód wpłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznej w Gminie Wiązownica w formule zaprojektuj i wybuduj. Inwestycja finansowana jest ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD
Dodano: 2024-03-25 - Budowa Elektrowni fotowoltaicznej o mocy 325 kWp (± 5kWp) oraz Wiaty Parkingowej typu carport o mocy 12 kWp (± 2kWp) wraz ze stacją szybkiego ładowania pojazdów
Dodano: 2024-02-09 - Budowa wiaty wraz z instalacją fotowoltaiczną w Arboretum w Bolestraszycach
Dodano: 2023-08-05 - Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej w budynkach G (CSM) i E (CSD) Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Dodano: 2023-06-09 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu obiektu instalacji biologicznego przetwarzania odpadów w miejscowości Giedlarowa - budowa instalacji PV o mocy 48,00 kW
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa i montaż dwóch zestawów instalacji fotowoltaicznych o mocy minimalnej 49,95 kWp każda
Dodano: 2023-03-01 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na połaci dachowej budynku Urzędu Statystycznego w Rzeszowie od strony podwórka (południowego).
Dodano: 2022-07-13 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o. o. w Paszczynie
Dodano: 2021-01-28 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Paszczynie
Dodano: 2020-12-11 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. „Wsparcie energetyki rozproszonej wśród mieszkańców Gmin Jaśliska, Lesko, Rymanów”
Dodano: 2020-03-11