Muzeum w Łowiczu ogłasza przetarg
- Adres: 99-400 Łowicz, Stary Rynek 5/7
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8373928 , fax. 046 8373663
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum w Łowiczu
Stary Rynek 5/7 5/7
99-400 Łowicz, woj. łódzkie
tel. 046 8373928, fax. 046 8373663
REGON: 75049282100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.low.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka kultury podległa samorządowi terytorialnemu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż gablot dla obiektów muzealnych stałej wystawy etnograficznej Muzeum w Łowiczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż gablot dla obiektów muzealnych stałej wystawy etnograficznej Muzeum w Łowiczu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia) zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w SIWZ. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w ustawie w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 oraz w specyfikacji Kopia dokumentu (każda strona zawierająca informacje) musi być potwierdzona (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) przez osobę/y reprezentującą/e firmę. Wszystkie dokumenty i załączniki w tym kserowane muszą być czytelne. Dokumenty (strony) nieczytelne nie będą uznane. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w specyfikacji, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone (za zgodność z oryginałem) kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, gdy ten po wezwaniu zamawiającego do uzupełnienia dokumentów w wyznaczonym terminie nie dokona tego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1). 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, w/w dokument musi złożyć każdy podmiot (np.: umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum). 3. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: - Wypełniony (Formularz cenowy), sporządzony zgodnie z wzorem będącymzałącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. - upoważnienie do podpisywania ofert, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. - akceptacja projektu umowy (załącznik nr 4), poprzez zaparafowanie na każdej stronie i dołączenie do oferty (załącznik nr 3)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeum.low.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM MEBLI, WYPOSAŻENIA SZATNI, TABLICY INTERAKTYWNEJ Z OPROGRAMOWANIEM, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO ICT ORAZ ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA, WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO, SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO, SPRZĘTU AGD, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I ZABAWEK, ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH, ROLET w ramach projektu Otwórzmy dzieciom świat- przedszkole na start w Gminie Ostrówek Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Ostrówek.
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa I wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Zduńskiej Woli przy ul. Łaskiej 59
Dodano: 2014-11-05 - Europejskie Przedszkola w Gminie Czarnożyły
Dodano: 2014-09-08 - Europejskie Przedszkola w Gminie Czarnożyły
Dodano: 2014-08-25 - Zakup wyposażenia do budynku adaptowanego na świetlicę wiejską w miejscowości Przyłanki gm. Przedbórz
Dodano: 2014-07-09 - 1.Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa i montaż: mebli hotelowych, mebli konferencyjnych , mebli restauracyjnych oraz pozostałego wyposażenia pokoi hotelowych w LOS NAGÓRZYCE.
Dodano: 2014-04-18 - Wyposażenie zamku Kazimierza Wielkiego - Gminnego Centrum Kultury w Inowłodzu
Dodano: 2014-04-04 - Dostawa wyposażenia dla świetlicy wiejskiej w Brudzewicach
Dodano: 2013-07-31 - Przystosowanie budynku na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Żarnowie
Dodano: 2012-11-07 - Dostawa z montażem mebli do klubokawiarni mieszczącej się w ms2 w Łodzi przy ul. Ogrodowej 19
Dodano: 2012-10-29