Przetargi.pl
Dostawa i montaż foteli na salę widowiskową Miejskiego Ośrodka Kultury w Sławkowie

Gmina Sławków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-260 Sławków, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2931552 w. 41 , fax. 322 931 233
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławków
    ul. Rynek 1
    41-260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 32 2931552 w. 41, fax. 322 931 233
    REGON: 27625755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż foteli na salę widowiskową Miejskiego Ośrodka Kultury w Sławkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż foteli na salę widowiskową Miejskiego Ośrodka Kultury w Sławkowie. 2. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż jednakowych, nowych foteli w liczbie 177, w tym: 1) 150 foteli w 10 rzędach (w układzie kaskadowym) - montowane na stałe; 2) 27 foteli w 2 rzędach po 13 i 14 miejsc (w układzie poziomym) z możliwością podziału na segmenty i tzw. szybkiego montażu. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. Do opisu dołączone są zdjęcia sali widowiskowej, obrazujące stan faktyczny. 4. Dostawa i montaż foteli będą wykonywane w czynnym obiekcie, w którym prowadzone są roboty budowlane. Wykonawca będzie zobowiązany do skoordynowania swojej dostawy i usługi montażu z Wykonawcą robót budowlanych, za pośrednictwem i przy udziale Dyrektora MOK. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali oględzin miejsca dostawy i montażu na etapie sporządzania ofert. 6. Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 3 lata od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. Rękojmia będzie zgodna z okresem gwarancji. W przypadku, gdy warunkiem utrzymania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji są przeglądy gwarancyjne (w częstotliwości określonej przez Wykonawcę tj. jeden przegląd lub więcej) obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie wartości tych przeglądów w cenie ryczałtowej określonej w ofercie. 7. Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39111200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: a) formularz oferty na wzorze lub ściśle wg wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony czytelnie, z ceną wyliczoną zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ, b) wypełniony czytelnie, podpisany załącznik do Formularza oferty: Zestawienie oferowanych rozwiązań (załącznik nr 1a do SIWZ), c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem – w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku spółki cywilnej upoważnienie do występowania w imieniu spółki może wynikać z umowy spółki dołączonej do oferty bądź oferta może zostać podpisana przez wszystkich wspólników. d) dokument/y, z którego wynika zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (Rozdział V pkt 5),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach