Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 566 508 565 , fax. 566 486 447
- Data zamieszczenia: 2020-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
ul. Konstytucji 3 Maja
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 566 508 565, fax. 566 486 447
REGON: 57212820000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.torun.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli biurowych i wyposażenia siedziby przy ul. Słowackiego 114 w Toruniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli biurowych i wyposażenia siedziby przy ul. Słowackiego 114 w Toruniu. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części : Część I – wyposażenie pomieszczenia socjalnego; Część II – wyposażenie biur. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (orientacyjne wymiary, układ wnętrza mebli oraz rozmieszczenie szafek kuchennych wraz z ich wyposażeniem ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga! Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z Zamawiającym, w tym do konsultowania wybranej kolorystyki i wzorów. Wycenę należy wykonać na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ oraz wizji lokalnej w obiekcie (dokładny pomiar i analiza kolorystyczna). 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ogólnych warunkach umowy ( Załącznik nr 7 ) 2. Ponadto Zamawiający informuje, że: 1) Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, zamontuje go i uruchomi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie Gminy Miasta Toruń ( przy ul. Słowackiego 114 w Toruniu). 2) Dostarczenie, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie wskazanym w umowie – maksymalnie w terminie do 27 marca 2020r. 3) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia reklamacji w okresie gwarancji. 4) Po dostarczeniu, montażu i uruchomieniu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową, określoną w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 1 egzemplarz dla Zamawiającego). 6) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone meble (przy wyposażeniu biur i pomieszczenia socjalnego) sprzęt agd (wyposażenie pomieszczenia socjalnego) stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, są pełnowartościowe, wolne od wad, fabrycznie nowe i nieużywane, wykonane zgodnie z normami branżowymi. 7) Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli, sprzętu powystawowego. 8) Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. Rzeczywisty okres gwarancji (nie krótszy niż 12 miesięcy) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 9) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonych przedmiotów. 10) Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ. 11) Zamawiający ma możliwość zgłaszania reklamacji w godzinach pracy od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenie jest możliwe za pomocą telefonu, faksu, poczty elektronicznej lub listownie. 12) Rozpoczęcie naprawy następuje w miejscu montażu przedmiotu zamówienia. 13) W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonych przedmiotów będzie dłuższy niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiany przedmiot na nowy, taki sam lub inny uzgodniony z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności, kolorze i standardzie. 14) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Wydziału Komunikacji zlokalizowanych w siedzibie Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek
Dodano: 2023-10-24 - Wyposażenie pomieszczeń budynku wielopokoleniowego centrum w niezbędny sprzęt, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w Baruchowie".
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa mebli medycznych oraz niemedycznych, a także urządzeń na wyposażenie lub potrzeby Laboratorium Analitycznego i Mikrobiologicznego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu”
Dodano: 2023-09-05 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego (szafy metalowe, stojaki na broń, łóżka, taborety i stoły polowe) - 71/2023
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa mebli na potrzeby Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
Dodano: 2023-08-29 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego (szafy metalowe, stojaki na broń, łóżka, taborety i stoły polowe) - 71/2023
Dodano: 2023-07-25 - Dostawa i montaż mebli (I)
Dodano: 2023-06-27 - Dostaw wraz z montażem wyposażenia meblowego do fili biblioteki publicznej w Jastrzębiu
Dodano: 2023-06-12 - "Dostawa mebli na potrzeby Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Łasinie"
Dodano: 2023-05-17