Przetargi.pl
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla Centrum Projektów Europejskich

Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 39a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 398 97 60 , fax. 022 201 97 25
  • Data zamieszczenia: 2009-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
    ul. Domaniewska 39a 39a
    02-672 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 398 97 60, fax. 022 201 97 25
    REGON: 14168145600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla Centrum Projektów Europejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla Centrum Projektów Europejskich do siedziby CPE w Warszawie (ul. Domaniewska 39a) oraz do siedziby jednostki zamiejscowej CPE w Gdańsku (ul. Rzeźnicka 58). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych; w gwarancjach ubezpieczeniowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie, nr konta 98 1010 1010 0058 8713 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium w postępowaniu znak CPEzp-II-02/09.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech latach, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 4 podobne dostawy, których jednostkowa wartość przekraczała kwotę 300.000 zł brutto. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczanie i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 2 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3) wykaz podobnych dostaw, których wartość przekraczała kwotę 300.000 zł, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączonymi poświadczonymi za zgodność z oryginałem kopiami dokumentów potwierdzających, iż dostawy te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpe.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach