Przetargi.pl
Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu: laptopów z oprogramowaniem biurowym i antywirusowym oraz tablic interaktywnych w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613460 , fax. 059 8613462
  • Data zamieszczenia: 2013-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
    ul. W. Witosa 16 16
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613460, fax. 059 8613462
    REGON: 77097975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu: laptopów z oprogramowaniem biurowym i antywirusowym oraz tablic interaktywnych w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu: laptopów z oprogramowaniem biurowym i antywirusowym oraz tablic interaktywnych w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-22-027-13-00 w latach 2013-2015 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1.Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: 1)Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) z oprogramowaniem systemowym w ilości 6szt, wraz z niezbędnym oprogramowaniem biurowym i antywirusowym do komputerów w ilości 6szt (z co najmniej 2-letnią licencją oprogramowania), 2)Dostawa i montaż tablic interaktywnych w ilości 5szt, 2.Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na teren gminy Cewice do następujących szkół: a)Szkoła Podstawowa w Maszewie Lęborskim, ul. Szkolna 5, 84-315 Maszewo Lęborskie, b)Szkoła Podstawowa w Łebuni, ul. Sportowa 7, 84-311 Łebunia, c)Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem, 84-313 Pieski 45, d)Szkoła Podstawowa w Siemirowicach, ul. Szkolna 15, 84-313 Siemirowice, e)Szkoła Podstawowa w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice, f)Publiczne Gimnazjum w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice. Sprzęt powinien spełniać wymogi jakościowe określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 6.Oferowane urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać certyfikat CE i być wyprodukowane zgodnie z dyrektywą RoHS oraz muszą być wyprodukowane w systemie zarządzania jakością zgodnie z normami ISO-9001 lub równoważną. Dokumenty potwierdzające powyższe wykonawca dostarczy wraz z dostawą sprzętu. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: 1)przeprowadzenia rejestracji-aktywacji oprogramowania, o ile jest to wymagane w celu pełnego wykorzystania dostarczanych urządzeń, 2)przeprowadzenia wszystkich dodatkowych czynności wymaganych do osiągnięcia pełnego okresu gwarancyjnego zaoferowanych urządzeń, o ile jest to konieczne. 3)dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim urządzeń oraz oprogramowania na płycie CD-DVD wraz z ewentualnymi kodami aktywacyjnymi lub kluczami produktu. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do: 1)zaoferowane urządzenia, montaż, okablowanie i wykorzystane elementy montażowe objęte będą gwarancją Wykonawcy w okresie minimum 24 miesięcy. 2)Wykonawca będzie przez okres 24 miesięcy pośredniczył w realizacji uprawnień gwarancyjnych elementów przedmiotu zamówienia objętego gwarancjami producentów. Niesprawność elementów przedmiotu zamówienia będzie zgłaszana Wykonawcy telefonicznie, faxem bądź drogą elektroniczną. 3)gwarancja nie obejmuje elementów eksploatacyjnych oraz uszkodzeń mechanicznych. 4)wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być: fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, dopuszczone do obrotu na terenie Polski, posiadać stosowne certyfikaty. 5)Wykonawca przekaże osobie upoważnionej do podpisania zbiorczego protokołu zdawczo-odbiorczego, wraz z przedmiotem zamówienia: a)gwarancję na elementy objęte gwarancją; b)oświadczenie o przejęciu przez Wykonawcę zobowiązań gwarancyjnych w przypadku nie wywiązywania się z tych obowiązków przez producenta lub autoryzowany serwis.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach