Przetargi.pl
dostawa i montaż fabrycznie nowego aparatu RTG telekomando z fluoroskopią oraz statywem do zdjęć odległościowych, dostosowanie pomieszczeń i instalacji Pracowni RTG pod zaoferowany aparat, wykonanie projektu osłon stałych, demontaż i odbiór starego aparatu

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-381 Kielce, ul. Langiewicza 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 361 58 17 , fax. (041) 361 58 17
  • Data zamieszczenia: 2012-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego
    ul. Langiewicza 2 2
    25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 361 58 17, fax. (041) 361 58 17
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i montaż fabrycznie nowego aparatu RTG telekomando z fluoroskopią oraz statywem do zdjęć odległościowych, dostosowanie pomieszczeń i instalacji Pracowni RTG pod zaoferowany aparat, wykonanie projektu osłon stałych, demontaż i odbiór starego aparatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Dostawa fabrycznie nowego, nie używanego, nie powystawowego, nie demonstracyjnego, nie rekondycjonowanego aparatu RTG telekomando z fluoroskopią oraz statywem do zdjęć odległościowych, wraz z dostosowaniem pomieszczeń i instalacji Pracowni RTG pod oferowany aparat. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie parametrów technicznych aparatu RTG telekomando został przedstawiony w załączniku nr1 pn. OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Parametry techniczno użytkowe do niniejszej SIWZ. 3.Dostawa obejmuje: montaż, transport, uruchomienie, przeprowadzenie testów akceptacyjnych, przeprowadzenie testów sprawnościowych, przeszkolenie personelu w zakresie prawidłowej obsługi i konserwacji aparatu. 4.Wykonanie niezbędnych projektów: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski oraz uzyskanie właściwych pozwoleń: projekt adaptacji projekt osłon stałych zatwierdzony przez SANEPID, pozwolenie na użytkowanie bez zastrzeżeń. 5.Dostosowanie pomieszczeń i instalacji Pracowni RTG, przygotowanie podłoża pod instalację aparatu, w tym wykładzina elektroprzewodząca, kosztorys, dokumentacja powykonawcza, gwarancja na prace instalacyjno adaptacyjne 36 miesięcy od daty odbioru 6.Zamawiający wymaga aby oferta była kompletna i obejmowała wszystkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 7.Demontaż aparatu Simens Siregraph CF zainstalowanego w Pracowni RTG w Kielcach przy ul. Langiewicza2, odbiór, utylizacja aparatu wraz z przedłożeniem protokołu utylizacji. 8.Zamawiający wymaga, aby aparat zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie: a)po zainstalowaniu był gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (materiały eksploatacyjne, niezbędne do uruchomienia aparatu, przeprowadzenia szkoleń, przeprowadzenia testów). b)spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, c)posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 ze zmianami), d)był wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012 roku. 9. W celu ułatwienia złożenia oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń, termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. Nie dokonanie wizji lokalnej nie będzie podstawą do wykluczenia Wykonawcy ani też do odrzucenia jego oferty. 10. Zamawiający w celu ułatwienia sporządzenia oferty dołącza do specyfikacji rysunki Pracowni RTG, skany dokumentacji. 11. Zamawiający wymaga, aby wymagane projekty osłon stałych były wykonane zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, a w szczególności zgodnie z: Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami), Ustawą z dnia 29 listopada 2000re. Prawo atomowe (Dz. U. Nr 42, poz. 276 z dnia 14 lutego 2007r. z późniejszymi zmianami) oraz pozostałymi aktami wykonawczymi w tym zakresie. Zamawiający wymaga przeliczenia zamieszczonego do specyfikacji (obecnego) projektu osłon stałych i jeżeli zachodzi konieczność uzupełnienie osłon stałych. 12.Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy: zatwierdzony Projekt osłon stałych, instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne zgodne z wymaganiami narzuconymi w specyfikacji w zakresie gwarancji, wypisane paszporty techniczne oferowanego sprzętu (z wyszczególnieniem w paszporcie technicznym nazwy producenta, nazwy urządzenia, modelu i typu urządzenia, roku produkcji, klasy urządzenia, oznaczenia CE, osoby odpowiedzialnej za sprzęt, daty uruchomienia urządzenia, informacje na temat serwisowania. 13.Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu umowy zobowiązuje się do: protokolarnego przejęcia pomieszczeń wymagających adaptacji w celu instalacji i eksploatacji dostarczonego aparatu, przestrzeganie przepisów bhp i p. poż. obowiązujących u Zamawiającego, uwzględnienia faktu prowadzenia prac w czynnym Zakładzie, oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za wszystkie następstwa wynikające z nieprzestrzegania tych przepisów, powstałe w wyniku działań lub zaniechań Wykonawcy, naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego, w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia zamawiającego-na swój koszt. Utrzymania terenu prac objętych przedmiotem umowy przez cały okres jej wykonania w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy zgłaszanego do odbioru. 14.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń do wykonywanych przez siebie prac. Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenie do obrotu gospodarczego, a także muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach służby zdrowia. Wykonawca przy odbiorze końcowym będzie zobowiązany na każde żądanie dostarczyć wymagane atesty i certyfikaty. 15.Szczególne warunki gwarancji oraz serwisu zostały szczegółowo określone w specyfikacji w opisie przedmiotu zamówienia 16.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował urządzenie kompletne i gotowe do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w OPISIE TECHNICZNYM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w załącznik Nr 1.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr1-pakiet zostaną odrzucone. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć firmowe materiały informacyjne (katalog, prospekt), zawierające dane techniczne, w którym winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów techniczno - użytkowych. W przypadku braku potwierdzenia parametrów Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę. 18.Minimalne wymogi dotyczące gwarancji: termin gwarancji oraz rękojmi liczony będzie od daty podpisania protokołu przyjęcia do użytkowania bez zastrzeżeń. 19.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił parametry techniczne poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych nie gorszych niż wskazanych przez Zamawiającego 20.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr1-10.000,00 PLN (słownie złotych:dziesięć tysięcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: funkcjonalność
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach