Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego ogłasza przetarg
- Adres: 40-084 Katowice, ul. Sokolska 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (32) 351-17-19, 258-62-61 , fax. (32) 351-17-14
- Data zamieszczenia: 2014-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego
ul. Sokolska 2 2
40-084 Katowice, woj. śląskie
tel. (32) 351-17-19, 258-62-61, fax. (32) 351-17-14
REGON: 00027933800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia-slaska.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż elementów wyposażenia części administracyjno-technicznej Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem elementów wyposażenia części administracyjno-biurowej Filharmonii Śląskiej zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 5- opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, montaż i ustawienie mebli oraz wyposażenia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przed podpisaniem umowy przybyć na wizję lokalną pomieszczeń Zamawiającego w celu dokonania pomiarów opisanych mebli z natury oraz dopasowania kolorystyki płyty meblowej do już istniejących mebli w pomieszczeniach Zamawiającego. Montaż mebli powinien być wykonany profesjonalnie, wykonawca ponosi odpowiedzialność za przeprowadzony montaż. Wykonawca zapewni minimum 36 miesięczną gwarancję na dostarczone wyposażenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium: Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest zobowiązany do wniesienia wadium. Zamawiający ustala wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: -w pieniądzu; -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -w gwarancjach bankowych; -w gwarancjach ubezpieczeniowych; -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior?czości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz.620). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank PEKAO S.A. 47 1240 1330 1111 0010 4453 6647 na którym będzie ono przechowywane. Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, a za termin wniesienia przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument - gwarancja, poręczenie - musi być złożony w formie oryginału. Oryginał dokumentu wadium można załączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w tymczasowej siedzibie Zamawiającego w Katowicach przy ul. Opolskiej 9 b, c w pokoju nr 4 w godzinach od 8:00 do 15:00. Zasady zwrotu wadium Wykonawcy oraz utraty wadium przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego będą zgodne z art. 46 pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia-slaska.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór wykonawcy mebli biurowych do pomieszczeń Straży Granicznej oraz Słuzby Celnej w Terminalu A
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa mebli biurowych nr DZP.381.50.2016.DW
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa mebli
Dodano: 2016-05-10 - Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2016-04-29 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli dla budynku Sosnowiec ul. Żytnia 8
Dodano: 2016-04-20 - Zakup wraz z dostawą foteli biurowych (E/20/DE/2016)
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa mebli dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, nr sprawy DO/DZ-381-1-97/15
Dodano: 2015-11-30 - X Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/103/JP
Dodano: 2015-11-25 - IX Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/100/MW
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa mebli na wyposażenie Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. w Bytomiu
Dodano: 2015-11-10