Przetargi.pl
Dostawa i montaż elementów Systemu Informacji Miasta Białegostoku (SIMB) oraz konserwacja istniejących elementów SIMB

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2016-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż elementów Systemu Informacji Miasta Białegostoku (SIMB) oraz konserwacja istniejących elementów SIMB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż tabliczek z nazwami ulic, malowanych w technologii proszkowej (tło)z użyciem co najmniej folii I generacji (grafika), przystosowanych do montażu na ścianach budynków, murach, słupach oświetlenia drogowego, oraz na słupkach wraz z fundamentami tzw. nośnikami elementów, wykonanych zgodnie z dokumentacją SIMB, stanowiącą załącznik do SIWZ 2.Dostawa i montaż nośników elementów, o których mowa w ppkt 1. 3.Wymiary części informacyjnej (adresowej ) tabliczki wg SIMB: 1).tabliczki jednostronne z nazwami ulic i numerami domów montowane na ścianach budynków: 340 mm x 400 mm 340 mm x 500 mm 340 mm x 650 mm 450 mm x 650 mm 2).tabliczki jednostronne z nazwami ulic montowane na ścianach budynków, na słupach energetycznych i na nośnikach elementów: 240 mm x 720 mm 240 mm x 960 mm 240 mm x 1200mm 3).tabliczki dwustronne z nazwami ulic montowane na słupach energetycznych i na nośnikach elementów: 2 x 240mmx720mm 2 x 240mmx960mm 2 x 240mmx1200mm 4.Słupki wraz z fundamentami, tzw. nośniki elementów: 1). słupek z elementami ze stali węglowej, malowany farbą proszkową wraz z fundamentem na 1 tabliczkę, 2). słupek z elementami ze stali węglowej, malowany farbą proszkową wraz z fundamentem na 2 tabliczki. 3). słupek z elementami ze stali węglowej, malowany farbą proszkową wraz z fundamentem na 3 tabliczki. 5.Konserwacja istniejących elementów SIMB: 1). Pionowanie słupka (poprawa posadowienia np. demontaż, montaż), 2). Wymiana zawiesia w tabliczkach SIMB (montaż, demontaż, zmiana zawiesia), 3). Mycie tabliczek. 6.Każdorazowa ilość, rodzaj elementów i termin wykonania przedmiotu zamówienia będzie określona przez Zamawiającego w pisemnym zamówieniu przekazanym Wykonawcy. Wykonawca sporządzi szczegółowy katalog oznakowania w postaci kart w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia zamówienia, wykonany w formie rysunków tabliczek naniesionych na rysunki sytuacyjne ulic miasta (poziome) i na rzuty pionowe budynków. 7.Katalog oznakowania, o którym mowa w pkt 6, będzie zatwierdzony przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od jego otrzymania (w formie faxu lub drogą elektroniczną). 8.Wykonawca dokona wszelkich uzgodnień wymagających akceptacji właścicieli nieruchomości, budynków, murów, słupów i terenów, na których przewiduje się montaż elementów SIMB. 9.Po zatwierdzeniu katalogu oznakowania, Zamawiający zleci protokołem konieczności wykonanie tabliczek i wskaże w porozumieniu z Wykonawcą termin realizacji zamówienia. 10.W cenę dostawy i montażu elementów SIMB Wykonawca ujmie również koszty lokalizacji oraz wykonania katalogu. Wykonawca zapewni na własny koszt transport do lokalizacji elementów SIMB. 11.W przypadku stwierdzenia konieczności naprawy istniejącego oznakowania, bądź awaryjnego ustawienia, prace należy wykonać w ciągu 24 godz. od przekazania Wykonawcy informacji o tym faxem lub telefonicznie. 12.Folia odblaskowa wykorzystywana do wykonywania treści oznakowania dróg powinna posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania. Folia powinna spełniać warunki techniczne stawiane dla lic znaków z folii minimum I generacji folii odblaskowej (zgodnie z Załącznikiem 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków drogowych pionowych i warunki ich umieszczania na drogach - DZ.U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181). 13.Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 5 letniej gwarancji na tablice, nośniki elementów oraz inne prace obejmujące przedmiot zamówienia, licząc od daty dokonania odbioru zleconych prac. 14.Złomowanie demontowanych elementów nie nadających się dalszej eksploatacji należy przekazać do punktu skupu złomu, a pokwitowanie przekazać Zamawiającemu. 15.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości asortymentu pomiędzy poszczególnymi rodzajami elementów SIMB. 16.Wykonawca będzie sporządzał czytelną dokumentacje fotograficzną wykonanych prac potwierdzającą fakt ich wykonania (stan przed i po wykonaniu) uwzględniającą każdy element podlegający zapłacie, a następnie przedstawiał ją Zamawiającemu (wersja elektronicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3000,00 PLN. UWAGA:W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt. 2 ppkt 1-5 winno w swojej treści wymieniać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4.Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 5.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6.Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl;
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach