Przetargi.pl
Dostawa i montaż elementów placów zabaw na terenach sołeckich gminy Śrem wraz z przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Śremie - II przetarg.

Gmina Śrem ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, Pl. 20 Października
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (61) 2835225 w. 133 , fax. (61) 2835337
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śrem
    Pl. 20 Października 1
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. (61) 2835225 w. 133, fax. (61) 2835337
    REGON: 631258135
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umsrem.bip.eur.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż elementów placów zabaw na terenach sołeckich gminy Śrem wraz z przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Śremie - II przetarg.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie zadania - dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla wyposażenia 5 placów zabaw zlokalizowanych na terenie gminy Śrem wraz z przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Śremie. 2. Dla każdego sołectwa należy przygotować projekt zagospodarowania działki lub terenu - musi on zostać wykonany przez projektanta, który posiada odpowiednie uprawnienia budowlane; 3. Dla każdego urządzenia należy przedłożyć kompletne instrukcje obsługi i eksploatacji ; 4. Wszystkie urządzenia zabawowe należy przedstawić w formie graficznej (np. fotografie, szkice, rysunki itp.), wizualizacji, wyciągu z folderu lub w formie kart katalogowych oferowanych urządzeń (zestawu) w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Dokument taki musi przedstawiać konstrukcję urządzenia wraz z jego wymiarami; 5. Dostarczone urządzenia muszą spełniać następujące warunki: a) posiadać co najmniej trzyletnią gwarancję; b) muszą odpowiadać wymaganiom norm bezpieczeństwa, muszą posiadać aktualne Certyfikaty (na poszczególne urządzenia, a nie na system konfiguracji urządzeń z elementów), potwierdzające spełnianie norm bezpieczeństwa PN-EN 1176. Certyfikaty muszą być dołączone do oferty przetargowej wraz z opisami technicznymi z rysunkami i zdjęciami urządzeń z realizacji i instrukcjami użytkowania urządzeń; c) wszystkie elementy konstrukcyjne muszą być wykonane z drewna sosnowego, klejonego warstwowo (kantówka o wymiarach minimum 100mmx100mm, o zaokrąglonych krawędziach). Belki konstrukcyjne muszą posiadać co najmniej jeden frez wzdłużny z każdej strony; d) wszystkie elementy drewniane oraz elementy wykonane ze sklejki muszą być malowane natryskowo farbami akrylowymi, które tworzą elastyczną powłokę. Powłoka musi posiadać filtr przeciw promieniowaniu UV. Wyklucza się nakładanie farby na elementy drewniane wałkiem lub pędzlem; e) urządzenia i zestawy muszą być osadzane przy pomocy kotew stalowych, ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie (ochrona drewna przed szkodliwym wpływem wilgoci z gruntu). Elementy należy mocować na fundamencie umieszczonym zgodnie z normą EN 1176; f) liny w zestawach muszą posiadać rdzenie stalowe w oplocie polipropylenowym; g) łańcuchy kalibrowane ze stali ocynkowanej o krótkich ogniwach zgodnie z normą EN 1176; h) elementy konstrukcyjne muszą być zakończone od góry kapturkami z tworzywa sztucznego, w celu zabezpieczenia drewna przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (śnieg, deszcz, szadź); i) elementy stalowe - uchwyty, poręcze, i inne, muszą być wykonane ze stali malowanej proszkowo; j) zabezpieczenia - do połączeń stosowane muszą być tylko śruby ocynkowane. Gniazda łączników muszą być zakryte zaślepkami z tworzywa. Wszystkie śruby i nakrętki muszą być zabezpieczone kołnierzami z kapslami; 6. Dokładna lokalizacja montażu urządzeń zabawowych zostanie wskazana przez Zamawiającego po wyłonieniu Wykonawcy; 7. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania corocznych (bezpłatnych) przeglądów gwarancyjnych;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach