Przetargi.pl
Dostawa i montaż elementów małej architektury na placach zabaw we Wrocławiu

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż elementów małej architektury na placach zabaw we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż niżej wymienionych elementów małej architektury na placach zabaw we Wrocławiu: Teren przy skrzyżowaniu ul. W. Kadłubka z Al. Piastów Zestaw zabawowy Ważka pojedyncza Bujak Karuzela Ławki z oparciem - 2 Ławki bez oparcia - 2 Kosz na śmieci - 1 Teren przy skrzyżowaniu ul. Centralnej z ul. Semaforową Zestaw zabawowy Piaskownica podwójna 5,10 x 5,10 m Ławki bez oparcia - 4 Ogrodzenie ocynkowane z obrzeżem z kostki 100,0 mb + 2 dogstopy Teren przy ul. Tymiankowej 3 Kosz do koszykówki Stół do pingponga - do osadzenia w podłożu Ławki bez oparcia - 4 Plac Pereca Ogrodzenie ocynowane z obrzeżem 220 mb. + Trzy bramki wejściowe szer. min. 2m (dwa wahadłowe skrzydła szer. min 1m), samozamykające się Teren przy ul. Modlińskiej Łapacze 26mb - wys.4m, 12 mb. wys. 2 m + 2 wejścia Zastosowane urządzenia zabawowe muszą być zgodne normą PN-EN 1176 - 1 ÷ 7: 2008 i posiadać aktualny certyfikat lub deklarację zgodności. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)przejęcia terenu na okres trwania robót, 2)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3)uzyskania wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 4)wykonania zadania z dołożeniem należytej staranności, 5)stosowania materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, 6)uporządkowania terenu po zakończeniu robót i przekazania go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 7)oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, 8)ochrony mienia, zabezpieczenia przeciwpożarowego, przestrzegania przepisów BHP, utrzymania ogólnego porządku w miejscu wykonywania prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433250007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)Posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, objętych niniejszym zamówieniem. 2)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 3)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie): - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto. 4)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, występując jako podmiot spółka cywilna, musi złożyć zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdego wspólnika. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie jako konsorcjum, należy załączyć odpis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdej z firm. 2. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zamówień, potwierdzającego wykonanie co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto. Wykaz należy sporządzić wg zał. nr 4 do specyfikacji. 3. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2 do specyfikacji); 5.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (zał. nr 3 do specyfikacji)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach