Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW DEKORACJI ŚWIATECZNO - NOWOROCZNEJ NA TERENIE MIASTA BIAŁEGOSTOKU, WE WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO MIEJSCACH

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW DEKORACJI ŚWIATECZNO - NOWOROCZNEJ NA TERENIE MIASTA BIAŁEGOSTOKU, WE WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO MIEJSCACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Wykonanie iluminacji świetlnej na bazie istniejącej fontanny zlokalizowanej w centralnej części Rynku Kościuszki - 1 szt. b) Wykonanie elementów dekoracyjnych i ich zawieszenie na 5 drzewach zlokalizowanych wzdłuż zachodniej pierzei Rynku Kościuszki, 250 szt. c) Wykonanie elementów dekoracyjnych - kuli świetlnej o średnicy ? 80cm wraz z montażem na słupach oświetleniowych w centralnej oraz wschodniej części Rynku Kościuszki, 19 kul. d) wykonanie oraz montaż na słupach stylowych w ciągu ul. Rynek Kościuszki na odcinku od ul. H. Sienkiewicza do ul. Kościelnej - 355m Girlandy wykonanej z igliwia imitującego gałązkę świerkową oplecioną biało - czerwonym sznurem świetlnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315272008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) zrealizowali z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie dostawy wraz z montażem elementów dekoracji świąteczno - noworocznej, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, na łączną wartość min. 80 000,00 zł brutto. b) dysponują osobami posiadającymi następujące uprawnienia - co najmniej: - jeden pracownik posiadający ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie wykonawstwa sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualnie przynależnego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - pracownik nadzoru technicznego, - jeden pracownik posiadający ważne świadectwo kwalifikacyjne D, - jeden pracownik posiadający ważne świadectwo kwalifikacyjne E, c) Wykonawca posiada sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia: - co najmniej jeden podnośnik koszowy. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 22 i 24 P.z.p. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od wykonawców, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane w ofercie : a. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); b. Dokument pełnomocnictwa - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 p.z.p. c. w celu potwierdzenia, że oferowany towar spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą przedłoży próbki oferowanych wyrobów: - jeden element świetlno - dekoracyjny, o którym mowa w rozdziale II 3 lit. b, zgodnie z rys. nr 1 - Załącznik nr 7 do SIWZ. - jeden element dekoracyjny - kula świetlna o której mowa w rozdz. II 3 lit. c, zgodnie z rys nr 2 załącznik nr 7 do SIWZ. - wizualizację iluminacji świetlnej na bazie istniejącej fontanny zlokalizowanej w centralnej części Rynku Kościuszki w formacie pdf oraz power point lub jpg oraz power point. 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 p.z.p. i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. (Załącznik nr 2 do SIWZ); 3) wykaz co najmniej dwóch zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na dostawę wraz z montażem dekoracji świąteczno - noworocznych na łączną wartość min. 80 000,00zł brutto. Wykaz winien zawierać wartość zamówień, daty i miejsce wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż prace zostały wykonane należycie, wg Załącznika nr 3 do SIWZ; 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z udokumentowaniem ich uprawnień, o których mowa w rozdziale IV pkt 2 lit b , - wg Załącznika nr 4 do SIWZ; 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia osób - Załącznik nr 4A ; 6) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca, wymagany przez Zamawiającego - Załącznik nr 5 do SIWZ; 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu - Załącznik 5A do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną