Przetargi.pl
Dostawa i montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - bariery drogowe energochłonne

Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2689022, 2612051 , fax. 032 2689022
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o.
    Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15 15
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2689022, 2612051, fax. 032 2689022
    REGON: 27293516800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: os. prawna w zw. z art. 3.1 pkt. 3 ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - bariery drogowe energochłonne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego -barier drogowych energochłonnych. Bariery drogowe ochronne z profilowanej taśmy stalowej wg załącznika Formularz cenowy, winny być wykonane zgodnie z obowiązującą normą PN-EN lub równorzędną, muszą posiadać atesty, certyfikaty jakościowe, aprobatę techniczną IBDiM, zabezpieczone antykorozyjnie przez proces ocynkowania ogniowego. Montaż elementów przy pomocy wbijaka pneumatycznego. Przekrój i rodzaj słupka jaki ma być zastosowany do realizacji zadania to: IPE 100. Dostawa i montaż barier mostowych oraz barieroporęczy obejmuje również dostawę kotew i ich montaż w konstrukcji obiektu. Realizacja zamówienia odbywać się będzie przez okres trwania umowy w ilościach i terminach w zależności od potrzeb Zamawiającego. Potrzeby zgłaszane będą Wykonawcy każdorazowo w formie odrębnych pisemnych poleceń, w których zostanie podany konkretny termin wykonania, ilości i rodzaj asortymentu wg załącznika (formularz cenowy). Polecenia kierowane będą do Wykonawcy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Dopuszcza się odstępstwo od struktury ilościowej asortymentu zawartego w załączniku nr 1A do SIWZ wg potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej partii dostarczonego asortymentu- atesty, certyfikaty jakościowe, aprobatę techniczną IBDiM oraz świadectwa zabezpieczenia antykorozyjnego lub inny równoważny dokument wymagany prawem potwierdzający jego jakość. Powyższa dokumentacja musi być napisana w języku polskim. Wykonawca winien udzielić gwarancji za wykonane zamówienie przez okres co najmniej 12 miesięcy licząc od daty potwierdzenia odbioru każdej partii zrealizowanego zadania. W przypadku nie zrealizowania zamówienia w całej wysokości w zakresie podanym w załączniku nr 1A- Charakterystyka przedmiotu zamówienia (formularz cenowy) Wykonawca nie ma prawa do żadnych roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: - w przypadku, kiedy zmiana nie będzie dotyczyć istotnych postanowień umowy - bez ograniczeń, - w pozostałych przypadkach tylko i wyłącznie z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub są one korzystne dla Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym stanowi załącznik nr 1A do SIWZ (charakterystyka przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy). Zamawiający nie wymaga wadium. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332805
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 3. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizował co najmniej 3 zamówienia, których przedmiotem była dostawa i montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego tj. barier drogowych energochłonnych o wartości każdego zamówienia co najmniej 150.000,00 brutto zł. 4. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp); Dysponować osobami z przygotowaniem zawodowym co do przedmiotu zamówienia w tym: a) minimum 1 osobą kadry kierowniczej, z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg, należącą do właściwej Izby Inżynierów zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane; Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunków według reguły spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Wykaz wybranych, wykonanych zadań z okresu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, lub z okresu prowadzenia działalności jeśli była krótsza, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - min. 3 referencje odpowiadające wymogom pkt. IV. 3 (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kopie odpowiednich uprawnień (załącznik nr 4 do SIWZ). Informacje tu zawarte muszą potwierdzać spełnianie wymogów zawartych w pkt. IV. 4 SIWZ. Dokumenty stanowiące ofertę: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz Cenowy stanowiący załącznik nr 1A do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.V. 1 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach