Przetargi.pl
Dostawa i montaż echokardiografu.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-700 Zwoleń, Al. Pokoju 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6762038 , fax. 048 6762727
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    Al. Pokoju 5 5
    26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie
    tel. 048 6762038, fax. 048 6762727
    REGON: 67020489600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: htpp://bip.spzzoz.zwolen.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż echokardiografu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż echokardiografu na potrzeby SPZZOZ w Zwoleniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000 PLN ( sześć tysięcy ) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: 1) w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Zwoleń 43 9157 0002 0000 0097 1704 0003 Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeżeli środki pieniężne znajdą się na koncie Zamawiającego do dnia wyznaczonego na składanie ofert, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) wykażą się wykonaniem w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełniania w.w warunku do oferty należy dołączyć: 1) wykaz wykonanych dostaw, o których mowa w ust. 1 pkt. 3, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostawy, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 2) dokumenty potwierdzające, że dostawy, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy ust.1 i 2 ustawy pzp, 5) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców: 1) którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp, 2) którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa art.22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp, 3) w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub dokumenty te zawierają błędy, 6) na wezwanie zamawiającego nie wyrażą zgody na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów , jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia nie spełnia. Brak oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu albo złożenie dokumentów zawierających błędy powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego traktuje się za odrzuconą. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym wypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 6, musi się znajdować w ofercie wspólnej wykonawców. 8. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informację, korespondencję itp. 9. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: 1) powinna być sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, 2) dokumenty, dotyczące własnej firmy, np.; oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 22 pzp, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy, jeżeli jednak podmiot wstępujący wspólnie ( spółka cywilna ) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna )- dokumenty te powinien złożyć niezależnie ten podmiot, 3) dokumenty wspólne składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 10. Przed podpisaniem umowy ( w przypadku wygrania przetargu ) wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum zawierającą co najmniej: 1) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 2) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania rękojmi, 3) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne - wydane w terminie nie przekraczającym 3 m-cy od daty składania ofert - zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne. 3.Aktualne - wydane w terminie nie przekraczającym 3 m - cy od daty otwarcia ofert -zaświadczenie z właściwego organu podatkowego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków. 4.Inne wymagane dokumenty, jakie muszą dostarczyć wykonawcy; 1)wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną ogólny formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ ; 2) wypełnione oświadczenie - załącznik nr 2; 3) własnoręcznie parafowany wzór umowy- załącznik nr 3; 4) wypełniony wykaz wykonanych dostaw - załącznik nr 5; 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny wykonawcy; 6) instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w języku polskim; 7) świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania. 8) potwierdzenie wpłaty wadium. 5.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę z dopiskiem za zgodność z oryginałem za wyjątkiem pełnomocnictwa, którego kserokopia winna być poświadczona notarialnie. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale niniejszym, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7. Dokumenty, o których w ust.6, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 7 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: parametry techniczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.spzzoz.zwolen.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach