Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 73-200 Choszczno, ul. Niedziałkowskiego 4a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7652438, 7657211 w 143 , fax. 095 7652410
  • Data zamieszczenia: 2011-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Niedziałkowskiego 4a 4a
    73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7652438, 7657211 w 143, fax. 095 7652410
    REGON: 21037354300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzozchoszczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu hydraulicznego szpitalnego na dźwig elektryczny bez maszynowni ze sterowaniem mikroprocesorowym w istniejącym szybie samonośnym, demontaż istniejącego dźwigu, kompletację, dostawę i montaż nowego dźwigu wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlano-instalacyjnych w tym wykonanie instalacji zasilającej oraz wykonaniem powykonawczej dokumentacji projektowej wymienianego dźwigu łącznie z odbiorem dozorowym (opłacenie kosztów odbioru i rejestracji dźwigu). Szczegółowy opis dźwigu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Opis istniejącego stanu: Kabina SxGxH 1400X1420X2150 mm Ilość przystanków dojść 4 /4 Kabina przelotowa Wymaga się od Wykonawcy obowiązkowej wizji lokalnej przed złożeniem oferty przetargowej i załączenie protokołu z wizji do oferty. Protokół z wizji podpisany przez obie strony jest warunkiem udziału w postępowaniu i stanowi część oferty. 3. Prace budowlane w szybie mają polegać na zabezpieczeniu palnych elementów szybu poprzez zamontowanie od strony wewnętrznej szybu obudowy pełnościennej z blachy, odnowienie powłok malarskich w szybie samonośnym, usprawnienie wentylacji. Ponadto Wykonawca zapewnia obróbkę budowlaną po montażu drzwi przystankowych, zamontowanie w narożach kątowników nierdzewnych 10x10x200 cm oraz przystosowanie oświetlenia szybu do obowiązujących przepisów UDT. 4. Zamówienie swoim zakresem obejmuje: 4.1. Opracowanie technologii wykonania prac budowlanych, które mają gwarantować Zamawiającemu zminimalizowanie utrudnień w normalnym funkcjonowaniu obiektu. Przedstawienie do akceptacji przedstawicielom Zamawiającego. 4.2. Wykonanie ekspertyzy budowlanej istniejącego starego szybu samonośnego i wzmocnienie szybu aby bezpiecznie przenosił obciążenia związane z pracą nowej windy. 4.3. Wykonywanie niezbędnych prac budowlanych, adaptacyjnych, remontowych i renowacyjnych szybu samonośnego. 4.4. Demontaż starego dźwigu i złomowanie na koszt Wykonawcy. Należy przedłożyć Zamawiającemu dokumenty ze skupu złomu. 4.5. Uzyskanie w UDT zgody na koncepcje wymiany dźwigu łącznie z opłaceniem kosztów. 4.6. Wykonanie linii elektrycznej zasilania zespołu napędowego. 4.7. Dostawę i montaż nowego dźwigu z napędem elektrycznym ciernym bezreduktorowym. 4.8. Uzyskanie dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację dźwigu (opłacenie kosztów Dozoru Technicznego). 5. Zamawiający wymaga zamontowania nowego dźwigu o charakterystyce stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wymaga się prowadzenia prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowania obiektu, a w szczególności demontażu i montażu zespołów dźwigowych od wnętrza szybu, nie przez budynek Szpitala. 7. Z uwagi na prace prowadzone w czynnym obiekcie, wymaga się na czas wymiany osłonięcia drzwi na wszystkich przystankach, sztywną i pyłoszczelną przegrodą do pełnej wysokości kondygnacji 8. Roboty remontowe ( budowlano - instalacyjne ) związane z montażem nowego dźwigu - prowadzone w szybie na podestach przystankowych mają bezwzględnie zapewnić po wymianie ich dobry stan techniczny, odpowiadający obowiązującym obecnie przepisom. 9. Wymagane jest, aby po wymianie drzwi przystankowych, ściany wokół drzwi oraz posadzka zostały doprowadzone do stanu pierwotnego plus zamontowanie kątowników ochronnych z blachy nierdzewnej o wymiarach 10x10x200cm. 10. Każdego dnia po zakończeniu prac budowlanych i montażowych Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i zapewnienia warunków BHP. 11. Sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacja swoim zakresem obejmuje m.in. dokumentacje dla konserwatora do maszynowni, dokumentację techniczno-ruchową, niezbędne instrukcje itp. 12. Wymagane jest, aby dokumentacja i wszystkie instrukcje napisane były w języku polskim. 13. Dopuszcza się załączenie w języku obcym wykazów części zamiennych z importu pod warunkiem dostarczenia odpowiednich rysunków umożliwiających ich identyfikację. W ofercie dla zasadniczych podzespołów dźwigowych należy podać informacje o świadectwie ich pochodzenia - Załącznik nr 7 do SIWZ. 14. Wymaga się rozliczenia kosztów złomowania zdemontowanych elementów starego dźwigu. Zamawiający może wystąpić o pozostawienie zdemontowanych podzespołów do własnej dyspozycji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia zdemontowanych elementów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Szpitala. 15. Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie materiały i roboty budowlane bez żadnych wyjątków (łącznie z przyciskami w kasetach, elementami oświetlenia, kontaktami drzwi automatycznych itp.). 16. Zamawiający wymaga zapewnienia serwisu i konserwacji (w okresie udzielonej gwarancji) bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 17. Zakres prac obejmuje również: - sporządzenie dokumentacji technicznej dla dźwigu oraz dla prac budowlanych, - uzgodnienie i zatwierdzenie dokumentacji technicznej i zakresu robót w Urzędzie Dozoru Technicznego, - uruchomienie urządzenia, - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przewodów i skuteczności ochrony przed pożarem elektrycznym, - odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego, łącznie z poniesieniem wszystkich kosztów tzw. odbiorowych, - przekazanie urządzenia Zamawiającemu (przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, przekazanie 2 egz. dokumentacji po wykonawczej w wersji papierowej w języku polskim) Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 292216103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzozchoszczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną