Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W SZPITALU W WEJHEROWIE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „Rozbudowa i doposażenie obszaru zabiegowego oraz wstępnej intensywnej terapii w SOR Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy w aspekcie rosnących potrzeb zdrowotnych północnych powiatów Województwa Pomorskiego”

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48585727331, , fax. +48585727331
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48585727331, , fax. +48585727331
    REGON: 190141612
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W SZPITALU W WEJHEROWIE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „Rozbudowa i doposażenie obszaru zabiegowego oraz wstępnej intensywnej terapii w SOR Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy w aspekcie rosnących potrzeb zdrowotnych północnych powiatów Województwa Pomorskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa i montaż dźwigu osobowego w Szpitalu w Wejherowie w ramach realizacji projektu „Rozbudowa i doposażenie obszaru zabiegowego oraz wstępnej intensywnej terapii w SOR Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy w aspekcie rosnących potrzeb zdrowotnych północnych powiatów Województwa Pomorskiego”, w zakresie szczegółowo opisanym w nn SIWZ. 2. SKRÓCONY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowego (windy) w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Zakres prac obejmuje: A. Szyb windowy 1. Demontaż dźwigu osobowego szpitalnego w istniejącym szybie (bez prowadnic kabinowych i przeciwwagowych) 2. Skucie odpadających (luźnych) tynków wewnętrznych ścian, uzupełnienie nowych oraz malowanie farbą emulsyjną. 3. Pomalowanie płyty podszybia farbą olejoodporną łącznie ze ścianą do wysokości 20 cm ponad poziom podłogi. 4. Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na oświetlenie typu LED 5. Zakup i dostawa nowych elementów dźwigu do miejsca montażu 6. Montaż nowego dźwigu osobowego szpitalnego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w istniejącym szybie. 7. Wymiana drzwi przystankowych na poszczególnych kondygnacjach 8. Prace budowlane i wykończeniowe w obrębie drzwi szybowych po ich wymianie 9. Zamontowanie narożników plastikowych ( do uzgodnienia z zamawiającym) na narożach ściennych przy dojściach do dźwigu). 10. Wykonanie oświetlenia na przystankach typu LED min 50 lux 11. Wykonanie instalacji monitoringu kabiny dźwigu 12. Wykonanie pomiarów ochronnych instalacji elektrycznych 13. Dokonanie wszelkich formalności odbiorowych dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego (wymieniony w projekcie umowy - załącznik nr 6 do nn SIWZ). 14. Zapewnienie bezpłatnej obsługi serwisowej w okresie gwarancji B. Maszynownia 1. Wymiana napędu wraz z szafą sterowniczą oraz oświetlenie pomieszczenia 2. Odnowienie powłok malarskich 3. ZAKRES ZAMÓWIENIA (W TYM SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA) I OPIS SPOSOBU REALIZACJI ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ ZAŁĄCZNIKI: a/ Szkic szybu - załącznik nr 10 do SIWZ b/ Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do SIWZ c/ Projekt Umowy - załącznik nr 6 do SIWZ d/ Parametry techniczne dźwigu windowego - załącznik nr 7 do SIWZ 4. Zamawiający informuje, iż załączone do SIWZ Przedmiary Robót – załącznik nr 12 do SIWZ stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu obliczenia łącznej ceny oferty obejmującej realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ. Z uwagi na założenie ceny ryczałtowej w nn postępowaniu, podstawą do ustalenia ceny dla Wykonawcy są przede wszystkim Szkic szybu, STWiOR oraz Projekt Umowy oraz załącznik nr 7, które określają zakres wymaganych robót i cel zamówienia. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej dla celów informacyjnych i pomocniczych w przygotowywaniu oferty, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji pod numerem telefonu 58 57 27 249/303.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z oferta składa: 1.1. Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz 1114 oraz z 2016 poz 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 1.2. Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 1.3. Wypełniony Formularz Asortymentowo-Cenowy wraz z Parametrami Technicznymi Przedmiotu Zamówienia i Innymi Warunkami - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach