Przetargi.pl
Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym o udźwigu 1350 kg w budynku pawilonu zabiegowego nr IV należącego do Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.

UZDROWISKO GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, Uzdrowiskowa 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UZDROWISKO GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Uzdrowiskowa 54
    43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    REGON: 000291888
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym o udźwigu 1350 kg w budynku pawilonu zabiegowego nr IV należącego do Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym o udźwigu 1350 kg w budynku pawilonu zabiegowego nr IV należącego do Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach – Zdroju. Zamówienie obejmuje:a) demontaż i utylizację istniejącego dźwigu wraz z urządzeniami w maszynowni , w miejsce którego zostanie zainstalowany nowy dźwig.b) wykonanie wszystkich niezbędnych prac adaptacyjnych w obrębie szybu windowego, oraz w maszynowni , w tym prac elektrycznych w celu dostosowania do montażu nowego urządzenia,c) wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego, a wszystkie prace mają być wykonane zgodnie z tym projektem.d) wykonanie końcowych pomiarów elektrycznych zakończone protokołem, oraz zgłoszenie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji w UDT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45351000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości:2000,00 zł;2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 30,836.1572).3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Nr 14 1050 1315 1000 0001 0136 6839. W tytule przelewu wskazane jest wpisanie: „dotyczy wadium do postępowania przetargowego znak sprawy: ZP.382.1.2023”5. Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Poświadczoną kopię dowodu wpłaty (przelewu) należy dołączyć do oferty.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w pkt 2 ppkt b,c oraz d) należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.7. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwróci wadiumWykonawcy:1) który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta zostanie odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 8, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX pzp.10. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądz poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt b,c oraz d), występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 pzp lub art. 128 ust. 1 pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczących:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Na potwierdzenie Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150 000 zł;2) zdolności technicznej lub zawodowej.Na potwierdzenie Zamawiający wymaga złożenia:a) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę, montaż i uruchomienie dźwigu osobowego o udźwigu min. 1350 kg potwierdzonych stosownymi dokumentami, że zostały one wykonane należycie.b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie dysponowania na czas realizacji zamówienia co najmniej:- jedną osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje w zakresie instalacji elektrycznych E1 wGrupie: montaż, konserwacja, remont, obsługa i kontrolno - pomiarowe do 1kV;- jedną osobą posiadającą uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwigowych;- jedną osobę z uprawnieniami inspektora nadzoru budowlanego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach