Przetargi.pl
DOSTAWa I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU ZAPLECZA LECZNICZO-DIAGNOSTYCZNEGO DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 73-200 Choszczno, ul. Niedziałkowskiego 4a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7652438, 7657211 w 143 , fax. 095 7652410
  • Data zamieszczenia: 2010-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Niedziałkowskiego 4a 4a
    73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7652438, 7657211 w 143, fax. 095 7652410
    REGON: 21037354300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzozchoszczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWa I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU ZAPLECZA LECZNICZO-DIAGNOSTYCZNEGO DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego w istniejącym szybie dźwigowym w budynku zaplecza leczniczo-diagnostycznego SP ZOZ w Choszcznie, dostarczenie wszelkich wymaganych przepisami szczególnymi pozwoleń na jego użytkowanie, w tym dopuszczenie obiektu do użytkowania jeśli w wyniku kontroli taka potrzeba wyniknie, oraz przekazanie uruchomionego obiektu inwestorom. kod CPV 45313100-5 instalowanie wind, kod CPV29221610-3 windy Zakres prac obejmuje: - sporządzenie dokumentacji technicznej dla dźwigu oraz dla prac budowlanych, - uzgodnienie i zatwierdzenie dokumentacji technicznej i zakresu robót w Urzędzie Dozoru Technicznego, - demontaż istniejącego urządzenia dźwigowego w maszynowni, szybie, przystankach, z zachowaniem przepisów BHP, uzgodnienie z Zamawiającym sposobu zagospodarowania zdemontowanych elementów - adaptacja istniejącego szybu windowego w zakresie niezbędnym do zainstalowania nowego urządzenia dźwigowego, - roboty budowlane w zakresie niezbędnym do zainstalowania dźwigu ( wyceny dokonuje Wykonawca po wcześniejszej wizji lokalnej), - montaż fabrycznie nowego urządzenia dźwigowego, - uruchomienie urządzenia, - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przewodów i skuteczności ochrony przed pożarem elektrycznym, - odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego, łącznie z poniesieniem wszystkich kosztów tzw. odbiorowych, - przekazanie urządzenia Zamawiającemu (przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, przekazanie 2 egz. dokumentacji po wykonawczej w wersji papierowej w języku polskim) - serwisowanie w okresie gwarancji tj. 36 miesięcy (bieżące czynności konserwacyjne co 30 dni w cenie oferty). Dane techniczne dźwigu osobowego w budynku rehabilitacji (po wymianie): ? Udźwig 630 kg ? Rodzaj dźwigu osobowy ? Prędkość 1,0 m/s ? Ilość przystanków i dojść 4 ? Kabina nieprzelotowa ? Drzwi kabinowe automatyczne ? Drzwi przystankowe automatyczne ? Kaseta dyspozycji w kabinie ? Kasety wezwań z piętrowskazywaczami Uzupełnienie danych technicznych dźwigu osobowego po wymianie: Kabina: Dopuszczalne wymiary wewnętrzne: szer. 1400 mm, głębokość 2150 mm, wys. 1100 mm Wykonana z blachy nierdzewnej, oświetlenie awaryjne, sygnał dojazdu dźwigu, sygnalizacja przeciążenia kabiny, alarm, pietrowskazywacz, podłoga antypoślizgowa, poręcz, wentylacja grawitacyjna i wymuszona, lustro na pół ściany tylnej, oświetlenie kabiny, sygnalizacja głosowa. Drzwi kabinowe: automatyczne centralne czteroskrzydłowe o szerokości nie mniej niż 900 mm i wysokości 2000 mm, wykonane z blachy nierdzewnej, bariera fotoelektryczna. Drzwi przystankowe: automatyczne centralne czteroskrzydłowe o szerokości nie mniej niż 900 mm i wysokości 2000 mm, wykonane z blachy nierdzewnej, dodatkowe progi nierdzewne zabezpieczające posadzkę Sterowanie: mikroprocesorowe, dojazd regulowany falownikiem częstotliwościowym, zbiorczość dół, zabezpieczenie przed spaleniem silnika, kontrola zamykania i otwierania drzwi, kontrola ilości jazd, kontrola czasu jazdy, telealarm z interkomem, automatyczna ewakuacja na najbliższy przystanek, sygnalizacja głosowa, jazda pożarowa, system łączności awaryjnej dla służb ratowniczych GSM. Zespół napędowy: nowoczesny energooszczędny elektryczny zespół napędowy. Szyb istniejący: Wymiary ? Szerokość 1400mm ? Głębokość 1700 mm ? Podszybie 1800 mm ? Nadszybie 3630 mm ? Maszynownia - górna nad szybem Zakres prac: ? Inwentaryzacja szybu, ? Wykonanie dokumentacji technicznej - uzgodnieniowej i odbiorowej - po 2 kpl. ? Wymiana zespołu napędowego na zespół z wraz z linami ? Wymiana posadowienia i koła zdawczego ? Wymiana ogranicznika prędkości na dwukierunkowy i obciążki ? Uzgodnienie i zatwierdzenie zakresu prac prze UDT ? Demontaż istniejącego dźwigu ? Wymiana aparatury sterującej na mikroprocesorową o zbiorczym sterowaniu w dół ? Wymiana kabiny ? Wymiana ramy kabinowej ? Montaż drzwi kabinowych ? Wymiana drzwi szybowych na automatyczne ? Montaż pełnowymiarowej bariery fotoelektrycznej ? Wymiana kaset wezwań na piętrach i montaż piętrowskazywacza na parterze ? Wymiana ramy przeciwwagi ? Wymiana amortyzatorów w podszybiu ? Sprawdzenie i weryfikacja prowadnic ? Malowanie szybu i maszynowni ? Obróbka i malowanie glifów drzwi szybowych w obrębie 0,5 m wokół drzwi ? Wymiana instalacji elektrycznej w szybie i maszynowni ? Modernizacja pionu zasilającego dźwig od wyłącznika głównego ? Uruchomienie systemu łączności ze służbami ratowniczymi ? Wykonanie niezbędnych badań dopuszczających dźwig do eksploatacji przez UDT ? Pomiary elektryczne ? Regulacja i próby z obciążeniem wykonane przez KJ ? Uczestnictwo w pozytywnym badaniu dźwigu przez UDT ( opłacenie kosztów badania) Organizacja robót: § Organizacja prac winna uwzględniać fakt, iż prace będą wykonywane w czynnym budynku. § Wykonawca będzie zobowiązany do systematycznego wywozu wszelkich śmieci, odpadków, opakowań i innych pozostałości po zużytych przez Wykonawcę materiałach. Wymagania stawiane Wykonawcy: ? Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, ? Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, ? Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, ? Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, ? Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzozchoszczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach