Zespół Obsługi "Oświata" ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. 1 Maja 62
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7522591 , fax. 075 640970
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi "Oświata"
ul. 1 Maja 62 62
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7522591, fax. 075 640970
REGON: 23037668400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.un-jeleniagora.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż dźwigu dla osób niepełnonsprawnych do budynku Zespołu Szkól Ogólnokształcących i Technicznych w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 25 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach zakresu prac objętych dostawą, w oparciu o załączony projekt budowlany (szyb), należ: 1- dostarczyć dźwig do transportu pionowego osoby niepełnosprawnej ( w tym poruszających się na wózku inwalidzkim) 2- zapewnić transport dostawy do miejsc - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1000 zł (Słownie: jeden tysiąc). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1- posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujący warunki: a) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia, w części dotyczącej robot budowlanych związanych z wykonaniem szybu, osoby niezbędne do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia w tym: 1 osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) wykazać należycie wykonane trzech dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz załączyć dokumentem potwierdzającym ich należyte wykonane. 3- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4- nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w IDW. Ponadto, tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument ustanawiający Pełnomocnika powinien być załączony do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną konsorcjum lub inną równoważną formę prawną. W tym celu , przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia i rękojmi za wady, - określenie lidera konsorcjum (powinien nim być Pełnomocnik wskazany w ofercie wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu rękojmi za wady, - określenie odpowiedzialności solidarnej członków Konsorcjum względem Zamawiającego, - określenie zakresu przedmiotu zamówienia, realizowanego przez każdego z członków Konsorcjum, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. 2- a) wykaz osób- niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w części dotyczącej robót budowlanych zwiazanych z wykonaniem szybu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych czynności przez te osoby - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW. - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do wykazu należy dołączyć: dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, Wykonawca może wykazać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie, załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV stanowiący załącznik 3.1 do IDW. Należy pamiętać, że informacje dotyczące tych osób są konieczne do potwierdzenia spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu b) - wykaz wykonanych dostaw, sporządzony według wzoru stanowiący załącznik 4 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie Należy pamiętać, że informacje dotyczące wykonanych dostaw są konieczne do potwierdzenia spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu 4 - oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87,poz. 605, z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, to jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski , sporządzonym lub poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl [zakładka:jedn. organiz.Miasta-jedn.oświat-Zespół Obsł.Oświata]
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dźwigu windy osobowej w głównym budynku mieszkalnym Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie
Dodano: 2016-03-24 - Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. H. Sienkiewicza w Nowej Rudzie.
Dodano: 2014-06-13 - Dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. G. Zapolskiej 4 we Wrocławiu w istniejącym szybie windowym wraz z demontażem starego dźwigu hydraulicznego osobowego oraz z serwisowaniem (konserwacją).
Dodano: 2014-05-12 - dostawa i montaż windy szpitalnej dla budynku przy ul. Chałubińskiego 2 wraz z wykonaniem szybu windowego
Dodano: 2014-03-20 - dostawa i montaż windy szpitalnej dla budynku przy ul. Chałubińskiego 2 wraz z wykonaniem szybu windowego
Dodano: 2013-12-20 - dostawa i montaż dwóch wind szpitalnych dla budynku przy ul. Chałubińskiego 2 wraz z wykonaniem szybów windowych
Dodano: 2013-10-23 - Dostawę i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. G. Zapolskiej 4 w istniejącym szybie windowym (od strony ul. Piłsudskiego 45/47) we Wrocławiu wraz z demontażem starego dźwigu hydraulicznego osobowego oraz z serwisowaniem (konserwacją)
Dodano: 2013-07-12 - Zakupienie i montaż windy dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych oraz instalacyjnych w Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o. w ramach zadania dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - Obszar B, realizowanego przez Powiat Wołowski jako zadanie pn. Usuwanie barier architektonicznych poprzez montaż windy
Dodano: 2013-07-03 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego dla Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
Dodano: 2013-06-28 - Zakupienie i montaż windy dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych oraz instalacyjnych w Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o. w ramach zadania dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - Obszar B, realizowanego przez Powiat Wołowski jako zadanie pn. Usuwanie barier architektonicznych poprzez montaż windy
Dodano: 2013-06-06