Przetargi.pl
Dostawa i montaż dwóch unitów stomatologicznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. przy ulicy Nowy Zjazd 1 w Warszawie.

Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 00301 Warszawa, ul. Nowy Zjazd
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 55 69 400 , fax. 22 55 69 403
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
    ul. Nowy Zjazd 1
    00301 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 55 69 400, fax. 22 55 69 403
    REGON: 14204948200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs-przychodnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dwóch unitów stomatologicznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. przy ulicy Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNO - FUNKCJONALNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Napięcie zasilające 230V /50Hz 2. Sterowany elektrycznie - bez kompresora ( przystosowany do podłączenia do kompresora centralnego) 3. Automatyczne odcięcie powietrza i wody po wyłączeniu bezpiecznika elektrycznego 4. Media przyłączeniowe zainstalowane w stopie fotela, całość zabezpieczona przed zalaniem i zapyleniem osłoną antyelektrostatyczną z możliwością łatwego dostępu dla serwisu 5. Wymienne filtry: wody i powietrza 6. Konstrukcja unitu, tj. bloku spluwaczki i fotela, wykonana z aluminiowych odlewów lub z innego stopu metali lekkich. 7. Blok spluwaczki połączony z fotelem (integralny), spluwaczka ruchoma (możliwość przesuwania: do i od pacjenta) 8. Unit przystosowany do współpracy z istniejącym, mokrym systemem ssącym oraz ślinociągiem 9. Unit zasilany przez wodę z sieci, dodatkowo zasilany wodą destylowaną z wewnętrznego systemu wbudowanego w unit z możliwością przełączania zasilania przez personel medyczny 10. Wbudowany moduł ssaka z wyłącznikiem (zawór separacyjny) 11. Zabezpieczenie fotela i zespołu spluwaczki przed najechaniem na przeszkodę przy opuszczaniu i rozkładaniu oparcia 12. Dostosowany do separacji amalgamatu jeden z unitów ( drugi nie ) 13. Fotel pacjenta: napęd elektryczny,  lampa, konsola sterująca lekarza i panel asysty zintegrowane z blokiem spluwaczki, blok spluwaczki zintegrowany z fotelem,  udźwig nie mniej niż 190 kg,  hamulec najazdowy fotela,  podstawa fotela umożliwiająca swobodny dostęp lekarza siedzącego na krześle stomatologicznym lekarza, do pacjenta leżącego na fotelu,  podłokietnik lewy, uchylny z możliwością jego demontażu,  unit pozwalający na pracę lekarza w pozycji siedzącej przy pacjencie siedzącym lub leżącym,  ruch oparcia fotela z funkcją zabezpieczającą przed rozciąganiem lędźwiowej części kręgosłupa,  możliwość zaprogramowania pozycji rozkładania fotela do pozycji Trendelenburga,  tapicerka bezszwowa, atermiczna, dwuwarstwowa, odporna na działanie detergentów, środków dezynfekujących łatwo zmywalna,  tapicerka z możliwością jej wymiany bez konieczności demontażu fotela (montowana w sposób umożliwiający wymianę w gabinecie),  tapicerka dodatkowo zabezpieczona laminatem zgrzewanym na gorąco, dopasowanym do kształtu fotela szczelnie przylegający do tapicerki (nieodkształcający się), zwiększający odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz ułatwiający czyszczenie i dezynfekcję fotela,  zagłówek z wymienną wkładka (z możliwością jej dezynfekcji) z mechanicznym systemem regulacji w 2 płaszczyznach,  wyłącznik unitu zamontowany w podstawie fotela. 14. Możliwość sterowania funkcjami fotela z:  konsoli sterującej lekarza  sterownika nożnego wielofunkcyjnego  panelu asysty 15. Sterownik nożny obsługujący funkcję fotela i unitu:  płynna regulacja pracy narzędzi: mikrosilnik, turbina, skaler,  regulowanie pozycji fotela,  aktywacja przedmuchu i sprayu w końcówkach,  wywoływanie programów fotela. 16. Konsola lekarza  rękawy z wysięgnikiem „od góry”,  strzykawko-dmuchawka trójdrożna ze zdejmowaną metalową obudową i końcówką do sterylizacji,  rękaw z mikrosilnikiem ze światłem LED z możliwością podłączenia kątnicy i prostnicy z chłodzeniem wewnętrznym i podświetleniem,  moduł diodowej lampy polimeryzacyjnej wraz z zamocowaną lampą: • zmienny kształt rękojeści: prosty / łamany, • min. 6 programów pracy, • moc max 2 220 mW/cm2  rękaw do turbiny ze światłem,  rękaw skalera piezoelektrycznego firmy EMS,  odłączane rękawy instrumentów,  aktywacja jednego instrumentu automatycznie dezaktywuje pozostałe,  mechaniczny hamulec ramienia stolika,  regulacja wody na końcówkach,  przedmuch i strumieniowe płukanie końcówek wodą,  wizualizacja zakresu pracy mikrosilnika elektrycznego,  funkcja napełnienia kubka (wodą ciepłą), spłukanie misy spluwaczki,  panel sterowania przy konsoli lekarza z trójpolowym cyfrowym wyświetlaczem zabezpieczonym w sposób umożliwiający dezynfekcję panelu oraz z funkcją: • regulacji i programowania parametrów pracy oddzielnie dla poszczególnych instrumentów, • włączania i wyłączania światła w końcówkach, • napełniania kubka pacjenta oraz spłukiwania misy spluwaczki, • włączania/wyłączania lampy operacyjnej, • płynnym sterowaniem pozycji fotela, • programowania 4 pozycji pracy,  zamocowana na pantograficznym ramieniu umożliwiającym bardzo szeroki zakres ruchu we wszystkich kierunkach, umożliwiający pracę „od tyłu” i „z boku pacjenta”,  pod konsolą taca z silikonową podkładką zamocowana na ramieniu z możliwością zmiany ustawienia w poziomie. 17. Konsola asysty:  wyposażony w ślinociąg i ssak,  płynne sterowanie fotelem z możliwością wywoływania programów fotela,  funkcja napełnienia kubka (wodą ciepłą), spłukanie misy spluwaczki,  system ssący wyposażony w sito/filtr z możliwością oczyszczania przez personel medyczny bez użycia dodatkowych narzędzi lub serwisu,  automatyczne załączanie ssaka lub ślinociągu poprzez podniesienie rękawa. 18. Blok spluwaczki:  misa ceramiczna ruchoma umożliwiająca podejście z lewej strony pacjenta, zintegrowana z blokiem spluwaczki,  automatyczne spłukiwanie spluwaczki (wyłącznik czasowy), napełnianie kubka podczas uruchamiania pozycji spluwaczkowej fotela  zamknięty system wody destylowanej chłodzącej narzędzia. 19. Lampa oświetleniowa LED:  płynna regulacja natężenia światła w zakresie od 8.000 do 30.000 luksów lub więcej  zakres regulacji ustawienia lampy w trzech osiach,  obrót lampy prawo i lewo z możliwością oświetlenia zza głowy pacjenta leżącego,  nakładki uchwytów lampy zdejmowane w celu dezynfekcji,  obudowa lampy zapobiegająca zapyleniu luster,  bezdotykowa obsługa lampy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 800,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące osiemset 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. 20 1240 1037 1111 0010 2605 1773 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustawy. 10. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Dowód wniesienia/wpłacenia wadium, 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 4 6) Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach