Przetargi.pl
Dostawa i montaż dodatkowego wyposażenia dla Teatru Starego przy ul. Jezuickiej 18 w Lublinie - WYPOSAŻENIE RÓŻNE - Inwestycja prowadzona pod nazwą: Renowacja Teatru Starego w Lublinie - III części

Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
  • Data zamieszczenia: 2011-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
    Pl. Łokietka 1 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
    REGON: 00059419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dodatkowego wyposażenia dla Teatru Starego przy ul. Jezuickiej 18 w Lublinie - WYPOSAŻENIE RÓŻNE - Inwestycja prowadzona pod nazwą: Renowacja Teatru Starego w Lublinie - III części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dodatkowego wyposażenia dla Teatru Starego przy ul. Jezuickiej 18 w Lublinie - WYPOSAŻENIE RÓŻNE - Inwestycja prowadzona pod nazwą: Renowacja Teatru Starego w Lublinie - III części. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia sanitarnego w tym: 1) podajnik ręczników papierowych zintegrowany z koszem ze stali - 8 szt. 2) szczotka toaletowa wisząca - 14 szt. 3) przegroda międzypisuarowa ceramiczna - 4 szt. 4) szafka z blatem biała do toalet - 3 szt. 5) szafka do garderób - 6 szt. 6) dozownik na mydło - 22 szt. 7) haczyki naścienne do zespołów sanitarnych - 24 szt. 8) kosz ze stali nierdzewnej - 3 szt. 9) kosz wiszący ze stali nierdzewnej - 9 szt. 10) uchwyt dla niepełnosprawnych ścienny, stały - 2 szt. 11) uchwyt dla niepełnosprawnych ścienny, uchylny - 1 szt. 12) pojemnik na papier toaletowy - 17 szt. 13) suszarka do rąk automatyczna - 3 szt. 14) przycisk uruchamiający ze stali nierdzewnej - 16 szt. 15) przycisk elektroniczny do WC dla niepełnosprawnych - 1 szt. 16) podgrzewacz elektryczny wody - 11 szt. 17) rozdrabniacz odpadów - 4 szt. 2.2. Część 2 - Dostawa i montaż wyposażenia teletechnicznego w tym: 1) serwer wraz z zasilaczem UPS - 1 kpl. 2) tablice rozdzielcze przenośne - 3 zest. 3) bezprzewodowy punkt dostępu - 5 szt. 4) bramka elektroniczna z supportem rocznym - 1 szt. 5) centrala telefoniczna z supportem rocznym - 1 szt. 6) telefony systemowe - 2 szt. 7) dodatkowe elementy systemu SSWiN i CCTV - 1 kpl. 8) drukarka fiskalna - 1 szt. 2.3. Część 3 - Dostawa i montaż wyposażenia różnego w tym: 1) mosiężne tabliczki informacyjne - 1 kpl. 2) smarownice automatyczne do konserwacji mechanizmów zapadni - 8 szt. 3) okładzina ze sklejki fornirowanej dębem z zabezpieczeniem do stopnia trudnozapalności - 42 m2 4) dekory lustrzane - 67 mb 5) kamienna zabudowa grzejników w łazienkach - 3 kpl. 6) kamienne płyty osłonowe - 9,8 m2 7) drzwiczki rewizyjne do ścianek g-k - 16 szt. 8) drzwiczki rewizyjne EI60 - 2 szt. 9) drewniane maskownice grzejników na widowni - 3 kpl. 10) tkanina do obicia balustrad galerii - 18 m2 11) lustra - 31 m2 12) lustra wbudowane w szafy - 9,8 m2 13) maskownice stacjonarnych tablic rozdzielczych na widowni - 3 kpl. 14) puszki zewnętrzne na połączenia instalacji odgromowej - 8 szt. 15) kompletny zestaw wieszaków w szatni na 200 okryć - 26 mb 16) relingi metalowe pod reflektory wzdłuż galerii I i II - 27 mb 17) dodatkowe półki z drewna dębowe do szatni - 3,4 m2 18) łukowa lada recepcji z elementami konstrukcyjnymi - 1 kpl. 19) dolny fartuch kurtyny - 1 kpl. 20) osłona skraplaczy i klimatyzatorów - 1 kpl. 21) ustrój akustyczny w glifach - 23 m2 22) stojaki na parasole - 6 szt. 23) higrometr - miernik wilgotności - 3 szt. 24) kasa pancerna - sejf + kasetka na pieniądze - 1 zest.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392900001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Część I - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część II - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część III - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach