Przetargi.pl
Dostawa i montaż diagnostycznej stacji odczytu do mammografu cyfrowego (ZP 08/2009)

Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów ogłasza przetarg

  • Adres: 61-863 Poznań, ul. Kazimierza Wielkiego 24/26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8518627 , fax. 061 8518627 w. 15
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów
    ul. Kazimierza Wielkiego 24/26 24/26
    61-863 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8518627, fax. 061 8518627 w. 15
    REGON: 63125560000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż diagnostycznej stacji odczytu do mammografu cyfrowego (ZP 08/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa diagnostycznej stacji odczytu do mammografu cyfrowego o parametrach opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331116502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniajacy wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki dodatkowe: a) posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień B) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym - w ostatnich trzech latach Wykonawca realizował co najmniej dwa zamówienia publiczne dotyczące sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej od wartości niniejszego zamówienia i sprzętu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca posiada ubezpieczenie OC z sumą gwarancyjną w wysokości 100% proponowanej przez siebie ceny realizacji zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualny będzie też dokument wystawiony wcześniej lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie B) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równowazne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnuka urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, lub KRUS, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert e) wypełnione załączniki od 1 do 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.open.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach