Przetargi.pl
Dostawa i montaż dachowej mikroelektrowni fotowoltaicznej o mocy 30-50 kWp na dachu budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6

POWIAT MIELECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48 177800400 , fax. +48 177800530
  • Data zamieszczenia: 2022-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT MIELECKI
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. +48 177800400, fax. +48 177800530
    REGON: 690581442
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dachowej mikroelektrowni fotowoltaicznej o mocy 30-50 kWp na dachu budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dachowej mikroelektrowni fotowoltaicznej o mocy 30-50 kWp na dachu budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej uzgodnionej z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz i Rejonem Energetycznym Mielec. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1. Wykonanie analizy:a) zużycia kosztów energii elektrycznej przez okres ostatnich 24 m-cy (liczonych od daty podpisania umowy) celem doboru optymalnych wielkości instalacji.b) powierzchni dachu celem prawidłowego rozmieszczenia paneli fotowoltaicznych z założeniem odpowiednich odległości i pochylenia między panelami,c) wytrzymałości konstrukcji stropodachu pod względem dodatkowego obciążenia pochodzącego z konstrukcji fotowoltaicznej.1.2. Wykonanie niezbędnych pomiarów i analiz dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania instalacji fotowoltaicznej.1.3. Opracowane dokumentacji technicznej uzgodnionej z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz i Rejonem Energetycznym Mielec. Dokumentacja powinna zawierać w szczególności:a) opis projektowanej instalacji fotowoltaicznej, b) konfigurację urządzeń, c) dobór zabezpieczeń, kabli przesyłowych, dobór systemu montażowego i rozmieszczenie modułów,d) instalację odgromową instalacji,e) dodatkową konstrukcję wsporczą z kształtowników gorącowalcowanych niwelująca spadek na połaci,f) wybór optymalnego sposobu montażu instalacji niwelującej zacieniania paneli tj. przy użyciu optymalizatorów mocy lub poprzez pracę mikroinwerterów zamontowanych do każdego panelu fotowoltaicznego zamiast inwertera.1.4. Przeniesienie majątkowych praw autorskich do dokumentacji z prawem korzystania na polach eksploatacyjnych wymienionych w Umowie.1.5. Dostawę i montaż paneli na systemowej konstrukcji wsporczej „ekierka” poprzez dobranie optymalnych kątów pochylenia modułów niwelujących spadki na połaci dachu.1.6. Dostawę, montaż i uruchomienie nowych urządzeń i aparatury w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu zamówienia.1.7. Wykonanie wszelkich robót w zakresie niezbędnym dla zrealizowania przedmiotu zamówienia.1.8. Wykonanie niezbędnej rozbudowy urządzeń i systemów istniejących wraz z dostawą niezbędnych, uzupełniających aparatów, urządzeń i okablowania oraz wykonanie prac adaptacyjnych, w tym oprzewodowania dla nowych urządzeń i aparatury.1.9. Wykonanie wszelkich innych robót, usług i dostaw związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, np. demontaż, utylizacja urządzeń i materiałów.1.10. Wykonanie prób technicznych, pomiarów badań i testów urządzeń i okablowania objętych przedmiotem zamówienia oraz przekazanie wszystkich niezbędnych dokumentów (dokumentacja sprzętu, licencje itp.) obejmujących przedmiot zamówienia.1.11. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej dla potrzeb umowy z PGE.1.12. Przeprowadzenie szkoleń pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie eksploatacji systemu i urządzeń układu fotowoltaicznego.2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 36 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie oraz wydłużony okres rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.3. Zamawiający, zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące wykonywania prac instalacyjnych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100).2. Wadium może być wniesione w:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: PKO Bank Polski S.A., nr konta 97 1020 4391 0000 6302 0167 5578 z dopiskiem: „Wadium – Wykonanie instalacji fotowoltaicznej WA.272.1.15.2022”;Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.5. Wadium wnoszone w postaci poręczeń lub gwarancji należy przekazywać w oryginale w postaci elektronicznej. Wymóg przekazywania oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej będzie zrealizowany przez wczytanie dokumentu wadialnego, wytworzonego w postaci elektronicznej przez gwaranta lub poręczyciela do systemu za pomocą którego składana jest oferta. W treści gwarancji lub poręczenia należy wskazać wszystkie przypadki zatrzymania wadium.6. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium reguluje art. 89 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowejWykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) wykonał tj. zakończył jedno zadanie tożsame z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jego rodzaju i wartości, daty wykonania, podmiotu, na rzecz którego zadanie to zostało wykonane oraz załączy dowody określające, czy zadanie zostało wykonane w sposób należyty.Przez zadanie tożsame z przedmiotem zamówienia rozumie dostawię wraz z montażem / rozmieszczeniem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 30 kWp.b) dysponuje i będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane*/kwalifikacje tj.:- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- uprawnienia elektryczne SEP w zakresie kategorii E i D.*Uprawnienia budowlane będą wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm., zwanego dalej prawem budowlanym) przy czym Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów prawa budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646). Funkcję kierownika budowy należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w prawie budowlanym.1.1. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.1.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną