Przetargi.pl
Dostawa i montaż cyfrowej pracowni informatyczno-językowej Instytutu Języków Obcych Pańswowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu - II postępowanie

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Staszica
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 434 545 , fax. 184 434 545
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
    ul. Staszica 1
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 184 434 545, fax. 184 434 545
    REGON: 49186124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/pwszns
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż cyfrowej pracowni informatyczno-językowej Instytutu Języków Obcych Pańswowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu do cyfrowej pracowni informatyczno-językowej Instytutu Języków Obcych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu zwanego dalej „sprzętem”, o parametrach określonych w Arkuszu Kalkulacyjnym lub równoważnych, tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Arkuszu Kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi dostawę i montaż: 1) Sprzęt - student a) Komputery stacjonarne b) Oprogramowanie komputerów c) Monitor d) Słuchawki przewodowe e) Stanowisko/ pulpit - student 2) Sprzęt – nauczyciel a) Jednostka centralna systemu pracowni (komputer z ekranem dotykowym) b) Głośnik c) Słuchawki przewodowe d) Interface nauczyciela 3) Okablowanie stanowisk studentów i nauczycieli 4) Oprogramowanie pracowni 5) Meble a) Meble – student b) Meble – Nauczyciel Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 7 do SIWZ Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę i montaż sprzętu do wskazanego w Arkuszu Kalkulacyjnym miejsca, w ilościach określonych w tym Arkuszu. 2) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport, ubezpieczenie na czas transportu, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, instalacja sprzętu oraz wszelkich usług dodatkowych takich jak szkolenie, pomoc techniczna, serwisy gwarancyjne oraz wszelkich innych nie wymienionych z nazwy a niezbędnych do wykonania zamówienia. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, w tym, w szczególności wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U., poz. 806). 2) Wykonawca dostarczy sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. 3) Wykonawca dostarczy sprzęt dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. 4) Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz ze sprzętem instrukcje obsługi w języku polskim. 5) Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego sprzętu objętego gwarancją karty gwarancyjnej. 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny. 7) Do wszystkich ujętych w zamówieniu systemów operacyjnych i programów wymagane jest dołączenia nośników a także instrukcji instalacji i obsługi oraz certyfikatów potwierdzających prawo Zamawiającego do korzystania z Oprogramowania w ramach niniejszego zamówienia. 8) Wykonawca zapewni zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego. 9) Wykonawca wskaże w ofercie (w kol. 3 Arkusza kalkulacyjnego: producenta, nazwę i model oferowanego sprzętu.) 10) Wykonawca wskaże w ofercie (w kol. 6 Arkusza kalkulacyjnego parametry techniczne oferowanego sprzętu). Natomiast, jeśli Wykonawca oferuje parametry identyczne jak w minimalnych wymaganiach Zamawiającego – wówczas w kol. 6 Arkusza może wpisać słowo „zgodne” lub pozostawić ją niewypełnioną. 11) Wykonawca do oferty dołącza wypełniony Arkusz Kalkulacyjny – Załącznik nr 7 12) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 13) Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w specyfikacji oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji . 4. W niektórych pozycjach Arkusza Kalkulacyjnego, Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, gdyż jest to uzasadnione specyfiką tych pozycji przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Z uwagi na powyższe: a) Zamawiający wyszczególnił parametry techniczne tych produktów, jednocześnie dopuszczając składanie ofert zawierających produkty równoważne, tzn. spełniające minimalne wymagania określone w Arkuszu przez wskazanie znaku towarowego produktu; b) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu równoważnego, przy czym ten sprzęt nie może być gorszej jakości niż produkty wskazane w tych pozycjach; c) takie rozwiązanie pozwala określić przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący a jednocześnie nie utrudnia uczciwej konkurencji. 5.Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Nowy Sącz, Instytut Języków Obcych, ul. Kochanowskiego 44.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy), 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ - wzór), Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu UWAGA!: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach