Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Kazimierzowska 29
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6326459 , fax. 025 6325584
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
ul. Kazimierzowska 29 29
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 025 6326459, fax. 025 6325584
REGON: 71158660400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.mazowsze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż chodziarko zamrażarek, szaf chłodniczych, czajników elektrycznych, kuchenki elektrycznej, rozdrabniacza, garnka; wag laboratoryjnych, mieszadeł magnetycznych, prętów mieszających, termometrów, minutników, sit dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż chodziarko zamrażarek, szaf chłodniczych, czajników elektrycznych, kuchenki elektrycznej, rozdrabniacza, garnka; wag laboratoryjnych, mieszadeł magnetycznych, prętów mieszających, termometrów, minutników, sit - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397111103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta nie musi być zabezpieczona wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły 0-1 (spełnia-nie spełnia) na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu zgodnym z treścią wzoru oświadczenia zawartego w Części II SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w rozdziale II Części IV SIWZ zamawiający żąda dołączenia do oferty specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ) - dla każdego pakietu oddzielnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.mazowsze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu AGD dla jednostek administracji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa lodówek, nr sprawy nr PN - 26/16/MT
Dodano: 2016-05-31 - znak sprawy: AEZ/S-203/2015 Dostawa urządzeń chłodniczych, w podziale na pakiety
Dodano: 2015-12-14 - znak sprawy: AEZ/S-152/2015 Dostawa urządzeń chłodniczych i agd, w podziale na pakiety
Dodano: 2015-10-07 - Dostawa lodówek do zabudowy dla potrzeb Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-137/2015
Dodano: 2015-09-15 - Dostawa chłodziarko-zamrażarek, nr sprawy PN-124/15/MJ
Dodano: 2015-07-08 - znak sprawy: AEZ/S-214/2014 dostawa urządzeń chłodniczych, w podziale na pakiety
Dodano: 2015-01-07 - znak sprawy: AEZ/S-187/2014 dostawa urządzeń chłodniczych, w podziale na pakiety
Dodano: 2014-10-30 - Znak sprawy: AEZ/S-174/2014, Dostawa urządzeń chłodniczych w podziale na pakiety.
Dodano: 2014-10-08 - Dostawa chłodziarko zamrażarek. Znak sprawy AEZ/S-164/2014
Dodano: 2014-09-04