Przetargi.pl
Dostawa i montaż chłodni do przechowywania nasion i sadzonek na szkółce leśnej

Nadleśnictwo Jugów ogłasza przetarg

  • Adres: 57-430 Ludwikowice Kłodzkie, ul. Główna 149
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 074 8722452 , fax. 074 8722279
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Jugów
    ul. Główna 149 149
    57-430 Ludwikowice Kłodzkie
    tel. 074 8722452, fax. 074 8722279
    REGON: 93102394800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządca mienia skarbu państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż chłodni do przechowywania nasion i sadzonek na szkółce leśnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dane techniczne i wymagania projektowanej chłodni: - chłodnia o objętości około 120 do 140 m3, wysokości 243 cm. przy szerokości maksymalnej 9,0 mb /montowana na zewnątrz/. Głębokość należy dopasować tak aby uzyskać planowaną kubaturę. Chłodnia ma być podzielona na dwie komory: - komora 1-sza około 30-32 m3 (wymiary około 3 x 4 m), do przechowywania nasion /głównie buk i dąb/ temperatura robocza od +5 do -15oC, wilgotność 8-10% z wejściem z pomieszczenia wewnętrznego ( z komory nr 2), - komora 2-ga to pozostała powierzchnia przeznaczona na sadzonki /głównie drzew iglastych, zrzezy, dąb, iglaki ozdobne/, temp. robocza od +5 do -5oC, wilgotność regulowana, - w chłodni przewiduje się podłogę. UWAGA: przedłożona oferta winna zawierać również projekt podłoża i fundamentów wraz z izolacją p.wilgociową i cieplną + instalacje, - grubość paneli ścian - należy dobrać odpowiednie grubości dla uzyskania wymaganych temperatur przy zachowaniu jej energo - oszczędnościowych parametrach, - drzwi - uchylne szer. 120 cm. z zabezpieczeniem człowiek wewnątrz, - wykończenie - stal nierdzewna, - agregat - ekologiczny czynnik chłodniczy, z obudową, montowany pod sufitem, - oświetlenie tryb awaryjny - nie , - wymagany jest rejestrator temperatur i wilgotności, - agregat wyciszony - nie koniecznie - chłodnia będzie stała na szkółce leśnej /w lesie/, - miejsce dostawy - Jugów k/Kłodzka (Nowej Rudy), - moc agregatu - należy określić po uwzględnieniu powyższych wymogów Inwestora, Inne informacje: - niniejszy agregat jest jednym z elementów modernizowanej szkółki leśnej, której część kosztów jest pokrywana z NFOŚiGW. Roboty budowlane do wykonania w celu zamontowania chłodni: - wykonanie niezbędnego podłoża i fundamentów -(technologię i projekt zapewnia dostawca) - wykonanie zadaszenia o konstrukcji stalowej pokrytego blachą ocynkowaną falistą, - całość urządzeń należy podłączyć do instalacji elektrycznej i dokonać prób rozruchowych w obecności Inwestora, - orientacyjny, rzeczowy i ilościowy zakres robót określony został w przedmiarze robót, oraz własnych spostrzeżeń i uwag. Dostawca powinien sporządzić kosztorys ofertowy - /np. w przedmiarze nie przewidziano zadaszenia nad chłodnią jak również: podłoża, ocieplenia i izolacji pod chłodnie/, - dostawca przed złożeniem oferty powinien dokonać oględzin miejsca przeznaczonego pod lokalizację chłodni, - termin oględzin należy wcześniej uzgodnić telefonicznie z zamawiającym. 2. Osoba kontaktowa w p/w sprawie : Jerzy Goliasz lub Palmowski Andrzej - tel. 074/872-24-52. 3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. 4. Dostawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat z jednoczesnym zagwarantowaniem serwisowania na powyższy okres. Zasady serwisowania zostaną określone na podstawie odrębnej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żądać będzie od dostawcy wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) dostawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) dostawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem dostawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) dostawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) dostawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również dostawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych dostawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do dostawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający zawiadamia równocześnie dostawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. 4. Ofertę dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają warunki określone art.22 Prawa zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Złożenie oferty jest zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTOWEJ. 1. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie .Cena ofertowa winna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki dostawcy dla zrealizowania zadania zgodnie z dokumentacją i przedmiarem robót. 2. Dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej, podanej w formularzu oferty dostawca powinien sporządzić kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy powinien być tak sporządzony aby ujawniał wszystkie składniki cenotwórcze jak również ceny jednostkowe zastosowanych materiałów, sprzętu i maszyn. Cena chłodni winna być ujęta jako jej całkowita wartość z kpl. wszystkich urządzeń. Koszty jej dostawy winny wynikać z kosztów zaopatrzenia uwzględnionych w kosztorysie (np. jako dział 2-gi w przypadku różnych kosztów zaopatrzenia). 3. Cena ofertowa ma wyrażać wartość w jednostkach pieniężnych, którą zamawiający obowiązany będzie zapłacić dostawcy za towar i usługę ; w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług - jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru i usługi podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług zgodnie z art. 3 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz.U. Nr 97, poz. 1050 z późniejszymi zmianami) XIII. KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT. 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem : A) Cena - 80% (ilość punktów 80) B) Okres udzielonej gwarancji - 20% (ilość punktów 20) W protokole postępowania zostanie wyliczona suma punktów przyznanych dla danego kryterium, korygowana wagą (znaczeniem), wg następujących wzorów : a) cena wykonania zamówienia najniższa oferowana cena spośród zakwalifikowanych ofert A) = --------------------------------------------------------------- x 80 cena badanej oferty b) okres udzielania udzielenia gwarancji ilość pkt przyznanych wg tabeli Nr 1 badanej ofercie za okres udzielenia gwarancji B) = --------------------------------------------------------------------------------------- x 20 najwyższa liczba pkt przyznanych wg tab. nr 1 za okres udzielonej gwarancji spośród zakwalifikowanych ofert. Tabela Nr 1 - liczba punktów przyznana dla określonych okresów udzielonej gwarancji Termin gwarancji w latach Ilość lat 3 Ilość lat 4 Ilość lat 5 Ilość lat 6 Ilość lat 7 Ilość lat 8 Liczba przyznanych punktów 0 5 10 13 16 20 LP - liczba uzyskanych punktów : LP = A + B 2. W toku oceny ofert zamawiający może żądać od dostawców pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 3. Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o przedłożoną ofertę (uzyskała największą ilość punktów). 4. Zamawiający powiadomi na piśmie o wynikach postępowania wszystkich dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. 5. Wybranemu dostawcy zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy. 6. Wzór umowy stanowi załącznik Nr 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ MUSIAŁY BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przyjmuje kserokopie p/w dokumentów, tylko takie, które są poświadczone zapisem -zgodne z oryginałem- i podpisane przez Dostawcę lub upoważnioną przez niego osobę do podpisywania dokumentów. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku gdy kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawidłowości. 2. Wykaz wykonanych robót: W celu potwierdzenia, że dostawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć wykaz wykonanych chłodni w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie / np. referencje lub kopia protokołu odbioru tych robót/ - załącznik nr 3. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2-2.2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych art.24 dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Dostawca spełnił. 4. Dostawca określi okres na jaki udzieli gwarancji w ofercie sporządzonej na podstawie załącznika nr 1. 5. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożenie wyjaśnień jest możliwe w myśl art. 26 ustawy : - ust.3 - Zamawiający wzywa dostawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta dostawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez dostawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert, - ust.4 - zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1. 6. Oferta dostawcy wykluczonego z postępowania podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: biuro.jugow@wroclaw.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną