Przetargi.pl
Dostawa i montaż całorocznego sztucznego lodowiska w Radomiu

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26600 Radom, ul. Narutowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 851 001 , fax. 483 851 003
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o.
    ul. Narutowicza 9
    26600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 851 001, fax. 483 851 003
    REGON: 14698919900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mosir.radom.pl/view_category.php?cat=13
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż całorocznego sztucznego lodowiska w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: jest zakup, dostawa na koszt własny i jednorazowy montaż nowego, sztucznego lodowiska o wymiarach 800 m2 (20x40 m). Miejscem realizacji zamówienia jest teren boiska Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr.4 im. Polskich Olimpijczyków przy ul. Osiedlowej 38 w Radomiu. Obiekt nie będzie zadaszony. Lodowisko ma mieć charakter rekreacyjny. Lodowisko ma mieć zwykły, owalny kształt, bez żadnych torów w środku wykonane w technice demontowalnej. Lodowisko będzie usytuowane na terenie istniejącego boiska o nawierzchni asfaltowej o wymiarach 30mx50m. 2. Parametry techniczne oraz elementy wyposażenia lodowiska: a) Panele lodowiska powinny być fabrycznie nowe, o jednorodnej strukturze, takiej samej barwie i samosmarowne o grubości min. 18mm Powierzchnia lodowiska odporna na każde warunki atmosferyczne oraz jazdę w tych warunkach z dodatkiem stabilizatorów na promienie UV – (pisemne potwierdzenie producenta wymagane na etapie realizacji zamówienia). Po podpisaniu umowy, a przed zamontowaniem paneli, Wykonawca powinien przedstawić komplet dokumentów i atestów od producenta celem akceptacji i zatwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego. Panele i bandy powinny spełniać podstawowe obowiązujące normy tworzyw sztucznych dotyczące gęstości, wytrzymałości, wydłużenia, modułu sprężystości, udarności, twardości, odporności na ścieranie, zakresu niskich i wysokich temperatur. Powierzchnia paneli powinna być niskościeralna i obustronnego użycia – umożliwiająca eksploatację przez okres co najmniej 8 lat. Zabudowane panele powinny charakteryzować się parametrami umożliwiającymi budowę pełnowymiarowych lodowisk na wolnym powietrzu. Sposób łączenia paneli powinien zapobiegać tzw. klawiszowaniu rozchodzeniu się płyt, powstawaniu szczelin między nimi oraz umożliwiać wielokrotny łatwy montaż i demontaż bez utraty gwarancji. b) Bandy lodowiska powinny być fabrycznie nowe, o wysokości min. 1200 mm oraz wyposażone w 2 bramki o szerokości co najmniej 1m wraz z furtkami otwieranymi na zewnątrz. Bandy wykonane na konstrukcji stalowej (profil zamknięty: 30x30x2) ocynkowanych ogniowo. Bandy w jednolitej kolorystyce. Uwaga: Usytuowanie bramek z furtkami w nawiązaniu do istniejącego budynku, stanowiącego zaplecze lodowiska Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Poszczególne moduły band skręcane za pomocą wkrętów. Montaż band umożliwiający prześwit nad płytą lodowiska umożliwiającą odprowadzenie wody z tafli. Listwa okopowa wzmocniona i zabezpieczona od wewnątrz przed uderzeniami. Wzmocnienie band za pomocą wsporników usztywniających ze stali ocynkowanej, mocowane do podłoża od zewnątrz lodowiska w miejscu łączenia modułów np. poprzez słupki podporowe. Elementy wzmocnienia i usztywnienia nie powinny nachodzić na transparentne wypełnienie i powinny umożliwiać pełną widoczność. Bandy narożne o łagodnym łuku. c) Stopy podporowe d) chodniki z przetwarzalnego kauczuku Celem umożliwienia swobodnego dojścia do bramki lodowiska z budynku przy lodowisku(szatnia, wypożyczalnia), ma być użyty chodnik z przetwarzalnego kauczuku, którego grubość powinna mieć min. 5mm. Chodnik o szerokości min. 1,20 m, długość ok. 35 m. Dostawa, rozłożenie oraz w razie potrzeby przytwierdzenie chodnika powinna być zawarta w cenie montażu. e) Odkurzacz – 1 szt. f) Maszyna czyszcząca Maszyna czyszcząca do czyszczenia tafli, ze zbiornikami na czystą i brudną wodę, filcowymi tarczami, sterowaniem podawania wody wraz ze środkiem myjącym za pomocą elektrozaworu – 1 szt. g) Ostrzałka Ostrzałka automatyczna z systemem wciągania opiłków - 1 sztuka h) Pianka podkładowa lub inny, stosowany materiał podkładowy i) Szkolenie w zakresie obsługi i montażu lodowiska obejmować powinno: - montaż i demontaż lodowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą, - obsługę i bezpieczne użytkowanie - przeszkolenie 2 osób w wymiarze koniecznym do zastosowanej technologii 3. Informacje dodatkowe: a)Towar będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa. b) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp. c) Wykonawca powinien dostarczyć instrukcję użytkowania i konserwacji lodowiska w języku polskim. d) Wykonawca powinien zapewnić kompleksowe wyposażenie lodowiska oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. e) Dostawa i montaż realizowana będzie na terenie boiska Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr.4 im. Polskich Olimpijczyków przy ul. Osiedlowej 38 w Radomiu. 4. Zamawiający informuje, że Wykonawca powinien uzyskać, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W szczególności przed podpisaniem umowy Wykonawca powinien potwierdzić właściwy stan terenu w pod lodowisko (w formie pisemnej) wskazane przez Zamawiającego. 5. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 6. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia: - organizacja i zabezpieczenie placu do montażu lodowiska; - uporządkowanie terenu po dostawie i montażu lodowiska, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 8 lat. 9. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych. 10. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone roboty oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowiązkowa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach