Gmina Miasto Sochaczew ogłasza przetarg
- Adres: 96-500 Sochaczew, ul. 1-go Maja
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8622235 w. 347 , fax. 046 862-26-02
- Data zamieszczenia: 2019-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sochaczew
ul. 1-go Maja 16
96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
tel. 046 8622235 w. 347, fax. 046 862-26-02
REGON: 75014864400000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ BILETOMATÓW STACJONARNYCH ORAZ STANOWISKA SPRZEDAŻY I PERSONALIZACJI BILETU OKRESOWEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie na potrzeby komunikacji miejskiej w Sochaczewie 2 sztuk automatów biletowych stacjonarnych oraz stanowiska wytwarzania i personalizacji okresowego biletu elektronicznego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42933000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium, 2) Specyfikacje techniczne oferowanych biletomatów, 3) oświadczenie o podwykonawstwie, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych 5) odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnionego do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej; w/w pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa, 6) oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO, 7) Certyfikaty i atesty określone w OPZ (zał. nr 8) – na etapie podpisania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną