Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp.zo.o. ogłasza przetarg
- Adres: 15-399 Białystok, ul. Składowa 7
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7428223 , fax. 085 7428223
- Data zamieszczenia: 2010-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp.zo.o.
ul. Składowa 7 7
15-399 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7428223, fax. 085 7428223
REGON: 05001654500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ BEZPRZEWODOWYCH, PRZESTAWNYCH PODNOŚNIKÓW KOLUMNOWYCH O NAPĘDZIE HYDRAULICZNO - ELEKTRYCZNYM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Głównym przedmiotem zamówienia jest dostawa 18 szt. bezprzewodowych, przestawnych, kolumnowych podnośników samochodowych o napędzie elektryczno - hydraulicznym. Wszystkie podnośniki musza być jednego typu i wykonane przez tego samego producenta. 2) Podnośniki będą przeznaczone do podnoszenia jedno i dwuczłonowych autobusów marki Man, Mercedes i Solaris o rozmiarze kół 275/70R22,5 - 295/80R22,5, co wskazuje, że będą pracowały w zestawach po dwie lub trzy pary kolumn. 3) Zestawy podnośników będą zamontowane na posadzce betonowej w trzystanowiskowej hali napraw autobusów. 4) Przedmiotowe podnośniki muszą być wykonane i spełniać wymagania zgodnie z przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28.12.2001r w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać dźwigniki (Dz. U z 2002r nr 4 poz. 43). 5) Podnośniki muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2010 r, nie mogą być wyrobem prototypowym. 6) Zamawiający udostępni pracowników i sprzęt do rozładunku dostarczonych podnośników oraz we własnym zakresie dokona zgłoszenia do Dozoru Technicznego i wykona czynności związane z uzyskaniem zezwolenia na ich użytkowanie. Parametry techniczne i wymagania wobec przedmiotowych podnośników określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Dodatkowy przedmiot zamówienia. Dodatkowym przedmiotem zamówienia jest transport podnośników do siedziby Zamawiającego wskazanej w rozdz. I SIWZ i montaż (ustawienie) w miejscu przez niego wskazanym oraz stanowiskowe szkolenie w siedzibie Zamawiającego mechaników i nadzoru z zakresu obsługi dostarczonych podnośników. Koszt realizacji dodatkowego przedmiotu zamówienia musi być wliczony w cenę podnośników. 3) Odpowiedzialność Wykonawcy za przedmiot zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za zamówione urządzenia do chwili dokonania ich odbioru przez Zamawiającego, który nastąpi po ich montażu i próbnym uruchomieniu. 2. Gwarancja, rękojmia i serwis na przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na dostarczone podnośniki na okres nie krótszy niż 24 miesiące, począwszy od dnia dopuszczenia podnośników do eksploatacji przez Urzad Dozoru Technicznego. Rękojmia obejmuje także odpowiedzialność za inne szkody powstałe w wyniku wad dostarczonych podnośników. Wykonawca będzie zobowiązany do serwisowania dostarczonych podnośników w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Czas reakcji na zgłoszenie awarii nie może być dłuższy niż 48 godz. od telefonicznego lub faksowego zgłoszenia. Naprawa uszkodzonego podnośnika musi być wykonana w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia awarii. Wykonawca musi zapewnić serwisowanie lub dostawy części do dostarczonych podnośników przez okres minimum 10 lat od daty ich dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424132006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wnieśienia wadium. Będzie żądać wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wys. 5% ceny oferty brutto.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpk.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną