Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 25-018 Kielce, ul. Żytnia 1
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3449239 , fax. 041 3440375
- Data zamieszczenia: 2012-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Żytnia 1 1
25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3449239, fax. 041 3440375
REGON: 29067501000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowy zakład budżetowy gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż baterii akumulatorowvch oświetlenia ewakuacyjno-awaryjnego oraz baterii akumulatorowvch awaryjnego zasilania systemów bezpieczeństwa (monitoring, system nagłośnienia, bramy wejścia - wyjścia) w budynku Stadionu Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: - demontaż 48 akumulatorów o pojemności 17Ah każdy i o napięciu 12V (zlokalizowanych w szafie baterii UPS) - demontaż 72 akumulatorów o pojemności 128Ah każdy i o napięciu 12V (zlokalizowanych w 4 szafach CBA po 18 szt. w każdej) - utylizację 120 szt. zużytych baterii akumulatorów - dostawę 48 szt. akumulatorów o pojemności 17Ah każdy, napięciu 12V i wymiarach: 166 x 181 x 76 mm oraz ich montaż w szafie baterii UPS odpowiedzialnej za zasilanie modułu UPS, o wymiarach: wysokość 1050 mm, szerokość 420 mm, głębokość 655mm - dostawę 72 szt. akumulatorów o pojemności nie mniejszej niż 128Ah każdy i nie większej niż 140 Ah o napięciu 12V i wymiarach: 238x446x165 mm oraz ich montaż w 4 niezależnych rozdzielniach elektrycznych (po 18 sztuk w każdej rozdzielni) w zamykanych szafach, o wymiarach: wysokość 1440mm, szerokość 985mm, głębokość 540 mm i połączenie ich za pomocą istniejących przewodów w sposób identyczny jak obecnie zamontowane; - uruchomienie źródeł awaryjnego oświetlenia - wykonanie prób związanych z poprawnością działania całości systemu oświetlenia awaryjnego, - wykonanie prób i oraz przekazanie protokołów z pomiarów obciążeniowych - przekazanie dokumentacji techniczno-ruchowej baterii akumulatorów. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia : 36 miesięcy. Oznaczenie obecnie zainstalowanego systemu Centralnej Baterii Akumulatorów - SZC (2) 14/120/2/DC 10kW z podtrzymaniem na 2 godziny produkcja Hybryd Oznaczenie obecnie zainstalowanego systemu UPS: UPS Sentry ST 40 produkcja Aros ST 40 40kVA/32 kW z podtrzymaniem 8 minut. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) specyfikacja techniczna (zał. nr 8 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 314000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną