Przetargi.pl
„Dostawa i montaż aranżacji pomieszczenia wystawy multimedialnej w budynku baletu Opery Krakowskiej przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie, zgodnie z projektem Zamawiającego”

"Opera Krakowska" w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-512 Kraków, ul. Lubicz
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 29 66 101, 12 29 66 202 , fax. 12 29 66 103
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Opera Krakowska" w Krakowie
    ul. Lubicz 48
    31-512 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 29 66 101, 12 29 66 202, fax. 12 29 66 103
    REGON: 27880185935000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa artystyczna instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż aranżacji pomieszczenia wystawy multimedialnej w budynku baletu Opery Krakowskiej przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie, zgodnie z projektem Zamawiającego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zabudowy monitorów multimedialnych, gablot oraz elementów wyposażenia pomieszczenia wystawy multimedialnej w budynku baletu Opery Krakowskiej, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz „Projektem aranżacji wystawy w budynku szkoły baletowej Opery Krakowskiej przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie” autorstwa Ewy Szymczyk i Agaty Motyki z listopada 2018 r. Powyższa specyfikacja została wykonana na podstawie „Projektu aranżacji wystawy w budynku szkoły baletowej Opery Krakowskiej przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie” (Załącznik nr 1a do SIWZ), zatwierdzonego przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie –Pozwolenie Nr 7/19 z dnia 7 stycznia 2019r. (Załącznik nr 1b do SIWZ). Projekt aranżacji zawiera próbki materiałów, których kolorystyka została zaakceptowana przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia w celu weryfikacji wymiarów wskazanych w Specyfikacji, po wcześniejszym umówieniu spotkania z Joanną Augustyńską tel. 12 2966 213. W związku z tym, że budynek, w którym wykonywany jest przedmiot umowy, jest objęty gwarancją Wykonawcy prac budowlanych (tj. Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Budowlano - Produkcyjne ŁĘGPRZEM sp. z o.o.; ul. Ciepłownicza 1 31-587 Kraków oraz „Des” Henryk Dowgier, Anna Dowgier Sp.J.; ul. Kronikarza Galla 5/1, 30 -053 Kraków), wykonywane prace nie mogą skutkować naruszeniem warunków gwarancji wykonawcy robót budowlanych. Każda ingerencja mogąca skutkować możliwością wyłączenia odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych wymaga uzgodnienia przez Wykonawcę z wykonawcą robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy pzp) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6a) lub 6b) do SIWZ, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. 2. Wykonawca może, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. V.1. SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych Wykonawców dokumentów wskazanych w pkt VI.2.c-e SIWZ. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w części III.4 niniejszego ogłoszenia składają dokumenty zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. z 2016r., poz. 1126), tj. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w punkcie a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania Ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych, przy czym dokumenty określone w punkcie VI.2 d oraz VI.3 SIWZ winny zostać złożone w odniesieniu do każdego z wykonawców z osobna, natomiast dokumenty określone w punkcie VI.2.a-c w odniesieniu do wszystkich wykonawców działających wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach