Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 76-271 Ustka-Lędowo, ul. Komandorska 54
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8151-859 , fax. 59 8148 408
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ
ul. Komandorska 54 54
76-271 Ustka-Lędowo, woj. pomorskie
tel. 59 8151-859, fax. 59 8148 408
REGON: 77098096000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż aparatury rentgenowskiej wraz z adaptacją i modernizacją pomieszczeń z przystosowaniem na Pracownię RTG. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż aparatu RTG do zdjęć kostnych ze stojakiem płucnym wraz z zestawem do kontroli jakości, opisanego szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ oraz demontaż zestawu RTG obecnie użytkowanego przez Zamawiającego rentgenowskiej wraz z adaptacją i modernizacją pomieszczeń z przystosowaniem na Pracownię RTG. Przedmiotem zamówienia jest również adaptacja i modernizacja pomieszczeń z przystosowaniem na Pracownię RTG (zakres prac opisany jest w załączniku nr 6), w tym wykonanie odpowiednich projektów, zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności Prawem Atomowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w rozdziale V niniejszej SIWZ na podstawie złożonych do oferty oświadczeń. Oceny spełniania warunków dokona kierownik jednostki Zamawiającego. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia lub nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : - celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności - 1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym - zgodnie z art. 23 - 30 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Deklarację zgodności CE na Aparat RTG - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego. 4. Oświadczenia: - o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczeniu oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - o zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 5, - o zaakceptowaniu postanowień umowy dostawy,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wynagrodzenie za wykonanie dokumentacji technicznej przystosowania pomieszczeń Pracowni RTG
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną