Przetargi.pl
„Dostawa i montaż aparatury medycznej, sprzętu medycznego, mebli i pozostałego wyposażenia dla Oddziału Ginekologiczno – Położniczego, Poradni Ginekologiczno – Położniczej oraz Oddziału Neonatologicznego z IT Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu.”

Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (018) 44388-77; 443-66-35 , fax. (018) 4438540; 443-86-01
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
    ul. Młyńska 10
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax. (018) 4438540; 443-86-01
    REGON: 00030643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż aparatury medycznej, sprzętu medycznego, mebli i pozostałego wyposażenia dla Oddziału Ginekologiczno – Położniczego, Poradni Ginekologiczno – Położniczej oraz Oddziału Neonatologicznego z IT Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia obejmuje 12 zadań CPV 33.19.20.00-2, 33.10.00.00-1,: Zadanie nr 1 - dostawa mebli medycznych, socjalnych, aparatury medycznej oraz drobnego wyposażenia Zadanie nr 2 - dostawa stołu operacyjnego Zadanie nr 3 - dostawa myjni chirurgicznej 3 stanowiskowej Zadanie nr 4 – dostawa systemu monitorowania KTG i aparatów KTG Zadanie nr 5 – dostawa aparatury medycznej Zadanie nr 6 – dostawa aparatury medycznej Zadanie nr 7 – dostawa aparatury medycznej Zadanie nr 8 – dostawa lamp Zadanie nr 9 – dostawa aparatu UDT Zadanie nr 10 – dostawa komputerów Zadanie nr 11 - dostawa amnioskopu Zadanie nr 12 – dostawa defibrylatora z możliwością wykonania kardiowersji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań. Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia – załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach