Przetargi.pl
Dostawa i montaż akcesoriów łazienkowych ( dostosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych)DP/2310/226/13

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3497277 , fax. 41 3497278
  • Data zamieszczenia: 2013-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5 5
    25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3497277, fax. 41 3497278
    REGON: 00000140700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż akcesoriów łazienkowych ( dostosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych)DP/2310/226/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO Zamawiającym jest: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, tel. (0-41) 349 72 77 II. TRYB UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie prze?targu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zwaną w dalszej części specyfikacji ustawą Pzp. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: w cz. I dostawa i montaż wyposażenia do sanitariatów ( dostosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych) na Wydziale Nauk o Zdrowiu, w cz II dostawa i montaż wyposażenia do sanitariatów ( dostosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych) na Wydziale Pedagogicznym i Artystycznym dostawa wyposażenia w ramach projektu PROGRES - Program rozwoju: Gospodarka - Edukacja - Sukces współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego KOD CPV i nazwa: 42968300-2 system do podawania papieru toaletowego 42716200-0 suszarki 39831700-3 automatyczne dozowniki mydła 38622000-1 lustra 44411000-4 wyroby sanitarne Szczegółowy opis parametrów technicznych, wymagania ilościowe i jakościowe Zamawiającego dotyczące wyposażenia składającego się na przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA!!! Wszystkie zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zdjęcia i rysunki stanowią wzór dot. kształtów i wymiarów zamawianego wyposażenia. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy lub znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem bezwzględ-nego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się dany asortyment wskazany przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Dostawa obejmuje również transport, wniesienie, montaż wraz z niezbędnymi elementami łączącymi oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: wszystkie dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), pochodzić z bieżącej produkcji i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich, -przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa dopuszczeni do eksploatacji wymagane przepisami i Polskimi normami, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do pracy u Zmawiającego do celu dla, którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. wszystkie dokumenty załączone do do?starczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu: Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem oraz okres rękojmi min. 12 m-cy, licząc od daty podpisania obustronnie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w projekcie umowy. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje wymogów dot. funkcjonalno- estetycznych. W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego modułu/podzespołu/części, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany na nowy, w pełni sprawny. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia usterek w ciągu max. 2 dni roboczych licząc od otrzymanego zgłoszenia reklamacji w formie faksowej lub wiadomości e-mail, lub do dokonania bez zbędnej zwłoki wymiany na fabrycznie nowe o tych samych parametrach, wolne od wad, odpowiednich części lub dane wyposażenie. Zapewnienie serwisu gwarancyjnego obejmującego przedmiot zamówienia. Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania wyposażenia lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego przedmiotu zamówienia, zapewnia Wykonawca. Pozostałe warunki dot. gwarancji, rękojmi i serwisu zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Gwarancja oraz rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najko?rzystniejszą, staje się automatycz?nie posta?no?wie?niem umowy i będzie liczona od daty podpisania obustronnie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Nie spełnienie, któregokolwiek z punktów granicznych dla poszczególnej pozycji wymienionej w Specyfikacji Technicznej oferowanego przedmiotu zamówienia powoduje odrzucenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429683002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: cz I- 40 zł cz II - 90 zł Jeżeli Wykonawca składa ofertę na obydwie części to kwota wadium wynosi 130 zł Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien przelać ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto, Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium- Znak sprawy DP/2310/226/13 Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium należy dołączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z póź. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi, z zastrzeżeniem art. 63g tej ustawy, dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanej ustawy. W przypadku wniesienia wadium w innych formach ( tj. w formie gwarancji lub poręczeń), dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać: 1) nazwę i adres: a) dającego zlecenie tj. Wykonawcy, b) beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego, c) gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp 6) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia bezwarunkowo, nieodwołalnie na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta - Zamawiającego, kwoty gwarancji w przypadku spełnienia przesłanek, o których mowa powyżej (pkt. 5). Brak którejkolwiek z przesłanek zatrzymania wadium w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy. Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie Zamawiającego. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy Pzp. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach