Przetargi.pl
Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych związanych z montażem agregatu

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika ogłasza przetarg

  • Adres: 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6198601, 12 6168668 , fax. 12 6198668
  • Data zamieszczenia: 2015-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika
    ul. Strzelecka 2 2
    31-503 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6198601, 12 6168668, fax. 12 6198668
    REGON: 00029858300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych związanych z montażem agregatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych związanych z montażem agregatu. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności: 2.1. dostawa, montaż agregatu prądotwórczego wraz z uruchomieniem próbnym, 2.2. roboty budowlane (rozbiórka ogrodzenia z paneli oraz jego montaż wykonanie lub adaptacja fundamentu pod agregat, roboty elektroinstalacyjne), 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 3.1. Opis wymaganych parametrów agregatu prądotwórczego (Załącznik nr 2a do SIWZ), 3.2. Projekt wykonawczy (Załącznik nr 2 do SIWZ), 3.3. Przedmiar Robót (Załącznik nr 1B do SIWZ), 3.3.4. Dokumentacja Rysunkowa (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Załączony przez Zamawiającego Przedmiar Robót należy traktować jako dokument pomocniczy przy określaniu ceny oferty. Ponadto należy go interpretować łącznie z pozostałą częścią dokumentacji technicznej przekazanej wykonawcom. 5. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego w terminie uprzednio uzgodnionym telefonicznie. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 6. Jeżeli w dokumentacji projektowej przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Należy wówczas załączyć do SIWZ odpowiedni załącznik, tj. tabele/wykaz równoważności dla przykładowych produktów, materiałów, urządzeń. 7. Wszelkie prace związane z montażem agregatu Wykonawca jest zobowiązany wykonać w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego i uwzględniający specyfikę obiektu, w którym prowadzone są prace. 8. Zakres prac związanych z montażem agregatu obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszystkich towarzyszących robót budowlanych oraz prac związanych z BHP. 9. Prace związane z montażem agregatu Wykonawca jest zobowiązany wykonać z materiałów własnych. Koszty transportu ponosić będzie Wykonawca. 10. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać dostawę agregatu prądotwórczego zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą. 11. Wszelkie prace związane z związane z dostawą oraz montażem agregatu należy wykonać zgodnie z projektem, o której mowa w pkt 3.3 SIWZ, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. 11.1. Wszystkie użyte do realizacji prac związanych z montażem agregatu materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, europejską aprobatą techniczną, specyfikacją techniczną, normą międzynarodową lub innym technicznym systemem odniesienia ustanowionym przez europejskie organy normalizacyjne, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 11.2. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren prac przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia. 11.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa, ppoż. w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 13. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony agregat oraz prace związane z montażem przez okres minimum 3 lat licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca odpowiada za wadę w przedmiocie zamówienia również po upływie okresu gwarancji i rękojmi, o ile Zamawiający zawiadomił Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311211001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014.1804 j.t). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao SA 06 1240 4689 1111 0000 5143 2083 z dopiskiem: Wadium DZP.272-19/15 4. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania wymaganej kwoty na rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 2.2-2.5 wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kopię gwarancji bądź poręczenia (kserokopia dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie). Zamawiający zaleca niniejszą kopię dokumentu zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą. Oryginał dokumentu gwarancji bądź poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2 (pok. nr 5). Zamawiający zaleca niniejszy oryginał dokumentu zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć, by była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania dokumentu. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 6.1. być wystawione na Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2, 6.2. zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp, 6.3. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na dostarczony agregat oraz prace związane z montażem agregatu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciecyszpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach