Przetargi.pl
Dostawa i montaż 9 parkometrów na płatnych parkingach na terenie Rawicza

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5465400 , fax. 065 5464167
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
    ul. Piłsudskiego 21 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5465400, fax. 065 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż 9 parkometrów na płatnych parkingach na terenie Rawicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, zaprogramowanie, uruchomienie i serwisowanie w okresie gwarancyjnym 9 sztuk parkometrów do pobierania opłat za parkowanie na płatnych parkingach na terenie Rawicza. Wykonawca zamontuje urządzenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Montaż obejmuje wykonanie fundamentów z materiałów własnych Wykonawcy i na jego koszt, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz trwale przytwierdzenie do nich parkometrów w sposób uniemożliwiający mechaniczne ich oderwanie od podłoża, gwarantując jego nienaruszalność. Na wykonanych fundamentach oprócz urządzeń do poboru opłat, Wykonawca osadzi słupki wraz z szyldem informacyjnym - BILETY PARKINGOWE. Umieszczony napis musi być widoczny i łatwy do jego zlokalizowania. W skład zestawu do pobierania opłat wchodzi: parkometr wraz z jego wyposażeniem oraz podstawą. Wykonawca przeszkoli wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń i oprogramowania. Wszystkie zainstalowane do obsługi strefy płatnego parkowania urządzenia wraz z oprogramowaniem muszą być przekazane przez Wykonawcę w pełnej gotowości do pracy. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca dostarcza i instaluje również urządzenia towarzyszące oraz : - kaseta wymienna na monety - 3 szt. - terminal ręczny w ilościach określonych w punkcie 11 tj. 2 lub 4 - system windykacji - 1 kpl. - rolki papieru termicznego (min 2000 biletów w rolce) - 18 rolet zapasowych. Ponadto Wykonawca w ramach zamówienia pokryje koszty i przekaże licencje na oprogramowania, przeszkoli pracowników Zamawiającego, uruchomi parkometry oraz będzie sprawował ich serwis. Obowiązkiem Wykonawcy jest również wykonanie projektu - rysunków niezbędnych do zgłoszenia robót na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 1 Prawa budowlanego. Zgłoszenie robót w Starostwie Powiatowym w Rawiczu na podstawie udzielonego pełnomocnictwa ciąży na Wykonawcy (kopię zgłoszenia potwierdzona przez organ należy zdać Zamawiającemu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 387300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU DO SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW. W niniejszym postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy na podstawie złożonych dokumentów wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy); 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy). tj. Wykonawca wykaże na podstawie złożonych dokumentów, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień polegających na dostawach i montażu parkometrów. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi wykonane 3 zamówień związanych z przedmiotem zamówienia. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy); 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej ( art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy) tj. 5) nie podlegania wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; 2. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW 1) W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda do złożenia dokumentów wymienionych w rozdziale IX pkt 1 ppkt 1-3. 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach , o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda do złożenia dokumentów wymienionych w rozdziale IX pkt 2 ppkt 1 - 2. 3. WYKONAWCA może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. WYKONAWCA w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Wykonawcy są zobowiązani wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ustawy. 5. ZAMAWIAJĄCY dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą szczegółowo określonych w rozdziale IX SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki WYKONAWCA spełnia. 6. Nie spełnienie chociażby jednego z w/wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunki określone w niniejszym rozdziale muszą być spełnione łącznie tzn. warunki i wielkości wykazane przez te podmioty będą brane pod uwagę łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy ZAMAWIAJĄCY żąda do złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ lub osobę upoważnioną niżej wymienionych dokumentów : 1) Wypełnione i podpisane Oświadczenie WYKONAWCY o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy PZP - ( załącznik nr 2 do SIWZ. ). W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z w/wym. oświadczeniem, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 2) Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 3) Dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączonym wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca, który korzysta z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów zobowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania tego podmiotu, o którym mowa wyżej. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy ZAMAWIAJĄCY żąda do złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ lub osobę upoważnioną niżej wymienionych dokumentów: 1) Wypełnione i podpisane Oświadczenie WYKONAWCY o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ). 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez osobę fizyczną, Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 składa oświadczenie, którego treść tego artykułu jest zawarta w załączniku nr 3 do SIWZ). Dokumenty składane przez Wykonawcę muszą być podpisane przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu lub przez osobę na podstawie udzielonego i załączonego do oferty pełnomocnictwa. Załączone do oferty dokumenty muszą potwierdzać uprawnienia tych osób do reprezentacji Wykonawcy. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie oraz w przypadku podmiotów, o których mowa § 1 ust. 2 i 3 n/cyt. rozporządzenia , kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 3. Wymaganymi do złożenia przez WYKONAWCĘ są również następujące dokumenty: 1) Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ( o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. 4. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ( § 2 ust. 2, § 3 i 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane). 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 2 ppkt 2 tego rozdziału składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Termin wystawienia tego dokumentu - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia tych dokumentów jak podano wyżej. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie i sposób komunikowania się : 1) podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) pełnomocnik konsorcjum pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 3) każdy z wykonawców działających wspólnie powinien złożyć wszelkie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w punkcie 2 ppkt 1 - 2 tego rozdziału powinny być złożone przez każdy podmiot osobno, natomiast pozostałe oświadczenia i dokumenty mogą być złożone razem lub osobno. 6. Zakres i forma wymienionych wyżej dokumentów musi być zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach