Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
- Data zamieszczenia: 2019-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Doc. Adama Dowgirda 9
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
REGON: 50582500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż 3 szaf wnękowych ze stali nierdzewnej na potrzeby wyposażenia Bloku Operacyjnego w SP ZOZ w Hajnówce - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 3 szaf wnękowych ze stali nierdzewnej na potrzeby wyposażenia Bloku Operacyjnego w SP ZOZ w Hajnówce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo – cenowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do montażu mebli we wnękach do ściany wraz z opaską. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć meble własnym transportem, na własne ryzyko i na własny koszt w nieprzekraczalnym terminie do maksymalnie 4 tygodni od dnia podpisania niniejszej umowy (kryterium punktowane zgodnie z rozdziałem XII SIWZ). 4. Wykonawca oświadcza, że meble posiadają certyfikaty wyrobów bezpiecznych i dobrej jakości i zastosowane materiały muszą posiadać aktualne atesty i dopuszczenie do stosowania w obiektach służby zdrowia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 7 i 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. Kompletna oferta musi zawierać : - formularz ofertowo cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie, dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego załącznik nr 6 do SIWZ - odpowiednie pełnomocnictwa; - Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa łóżek szpitalnych z materacami i szafkami przyłóżkowymi na potrzeby oddziału rehabilitacyjnego-23.2023
Dodano: 2023-10-30 - Dostawa i montaż mebli medycznych do pomieszczeń Oddziału Laryngologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Dodano: 2021-07-13 - Zakup łóżek i szafek przyłóżkowych na potrzebę wyposażenia sali pacjenta Oddziału Chorób Wewnętrznych, Gastroenterologii z Odcinkiem Diabetologii w ramach projektu nr: LT-PL-5R-341 pn.: "Wspólnie wobec chorób cywilizacyjnych" dofinansowanego z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska na lata 2014-2020
Dodano: 2021-01-26 - Zakup noszy sanitarnych
Dodano: 2021-01-15 - Łóżka wielofunkcyjne oraz szafki przyłóżkowe
Dodano: 2021-01-14 - Zakup łóżek i szafek przyłóżkowych na potrzebę wyposażenia sali pacjenta Oddziału Chorób Wewnętrznych, Gastroenterologii z Odcinkiem Diabetologii w ramach projektu nr: LT-PL-5R-341 pn.: "Wspólnie wobec chorób cywilizacyjnych" dofinansowanego z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska na lata 2014-2020
Dodano: 2020-12-08 - Dostawa myjni dezynfektora
Dodano: 2020-06-23 - Dostawa wyposażenia meblowego
Dodano: 2020-06-23 - Zakup i dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby apteki szpitalnej dla Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2020-05-06 - Zakup i dostawa mebli wraz z wyposażeniem do Centrum Zdrowia Psychicznego
Dodano: 2019-11-05