Przetargi.pl
Dostawa i montaż 3 separatorów (nr 1,2 i 3) na wylotach istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w Buku - etap I.

Miasto i Gmina Buk ogłasza przetarg

  • Adres: 64-320 Buk, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8140671 , fax. 061 8140101
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Buk
    ul. Ratuszowa 1 1
    64-320 Buk, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8140671, fax. 061 8140101
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż 3 separatorów (nr 1,2 i 3) na wylotach istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w Buku - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W celu dostosowania jakości wprowadzanych wód, pochodzenia deszczowego przejmowanych za pomocą sieci kanalizacji deszczowej z dróg i ulic Buku do rowu otwartego Zamawiający, zgodnie z opracowanym operatem wodnoprawnym planuje w pierwszym etapie zakupić oraz zamontować trzy z przewidzianych w operacie ośmiu, oddzielne, zintegrowane separatory dla ograniczenia zawiesin i piasków w wodach deszczowych. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z montażem separatorów oznaczonych w w/w operacie numerami 1, 2 i 3. W kolejnych latach, w miarę posiadanych środków finansowych Zamawiający planuje montaż kolejnych separatorów. Montaż separatorów nr 1, 2 i 3 zaplanowano u wylotu istniejących kolektorów sieci kanalizacji deszczowej, na działkach będących własnością Miasta i Gminy Buk. Szczegółową lokalizację separatorów pokazano na planach sytuacyjnych (załączonych do SIWZ). W dokumentacji przyjęto separatory z żywic poliestrowych firmy Amitech*. Zamawiający dopuszcza zastosowanie separatorów innych producentów oraz separatory z innych materiałów np. żelbetowe pod warunkiem zapewnienia przepustowości, uzyskania wymaganego stopnia redukcji zanieczyszczeń i odpowiedniej pojemności komory osadnika. * lub równoważne - Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zmawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez wykonawcę materiały. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty tych zmian poniesie wykonawca. Złożone przez wykonawcę w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora operatu wodnoprawnego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników lub przyjęciu oferty. W/w przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a/ operatem wodnoprawnym opracowanym przez biuro: Usługi Projektowe, Kosztorysowanie i Nadzory - Zygmunt Żeligowski z Nowego Tomyśla, b/ Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, c/ obowiązującymi przepisami prawa budowlanego , zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441310007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed otwarciem ofert Oferent winien wpłacić wadium w wysokości: 800,00 złotych (słownie: osiemsetzłotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej w Ustawie z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami / oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgodnie z art. 22 w/w Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. e/ wniosą w należytej formie i wysokości wadium. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie: spełnia/nie spełnia wymaganych warunków lub w przypadku nie złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenia: - o okresie ważności oferty, - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) o przyjęciu istotnych warunków umowy bez zastrzeżeń. 3. Należy załączyć również następujące zaświadczenia: a/ w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć aktualny* odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. * aktualny - nie wcześniejszy** niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. ** dokument może być również wystawiony w okresie wcześniejszym, jednak wówczas winien być potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. b/ w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy załączyć wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich: wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty ( np. referencje od inwestorów) potwierdzające wykonanie dostaw o podobnej wielkości z należytą starannością. Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę wykonania dostawy wraz z montażem min. 3 separatorów o podobnej wielkości. c/ dowód wpłaty w należytej formie i wysokości wadium. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a/, składa dokumenty potwierdzające, że 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie z innymi wykonawcami (konsorcjum) wymagana jest informacja wskazująca ustanowionego pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców występujących wspólnie dostarczenia przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. (Wymóg ten dotyczy również spółek cywilnych). Umowa konsorcjum musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach