Gmina Perlejewo ogłasza przetarg
- Adres: 17-322 Perlejewo, Perlejewo
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 856 578 515, , fax. 856 578 502
- Data zamieszczenia: 2020-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Perlejewo
Perlejewo 14
17-322 Perlejewo, woj. podlaskie
tel. 856 578 515, , fax. 856 578 502
REGON: 45067006000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://big.ug.perlejewo.wrotapodlasia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż 3 mikroinstalacji fotowoltaicznych na placówkach: Budynku kompleksu szkoły Podstawowej w Perlejewie – instalacja 12 kWp i 14,1 kWp oraz Budynku Urzędu Gminy Perlejewo – 10,2 kWp - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na montażu 3 mikroinstalacji fotowoltaicznych na placówkach: Budynku kompleksu szkoły Podstawowej w Perlejewie – instalacja 12 kWp i 14,1 kWp oraz Budynku Urzędu Gminy Perlejewo – 10,2 kWp zgodnie z Wytycznymi do instalacji fotowoltaicznymi (Załącznik nr 3 do SIWZ), przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz oddanie przedmiotowych instalacji, które będą mogły samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną w zakresie: 1.1 Wykonanie dokumentacji projektowej mikroinstalacji fotowoltaicznych zawierającej: a) koncepcja projektowa z podaniem rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych, b) projekt budowlany wraz z projektem wykonawczym, c) przedmiar robót, d) kosztorys szczegółowy, e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, f) stosowne pozwolenia, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne pozwalające na realizację robót wymagane odrębnymi przepisami. 1.2 Wybudowanie i uruchomienie zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych mikroinstalacji fotowoltaicznych. 1.3 Oddanie zamawiającemu mikroinstalacji fotowoltaicznych. Zadanie dofinansowane w ramach Projektu: „Energia odnawialna na potrzeby budynków gminnych Gminy Perlejewo”. W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa V: GOSPODARKA NISKOEMISYJNA Działanie 5.1.Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii Priorytet inwestycyjny: 4.1.Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych RPPD.05.01.00-IZ.00-20-001/17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający, w dniu zamieszczenia niniejszej SIWZ, na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę (brutto): 186 142,00 zł Podanie powyższych kwot nie stanowi naruszenia art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, bowiem bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poinformuje wykonawców o kwotach, jakie przeznaczy na sfinansowanie zamówienia. 2. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 3. Powyższe oznacza, iż Wykonawca może zaoferować urządzenia lub materiały równoważne o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązania „równoważne” spełniają wymagania techniczne i jakościowe określone w załączniku nr 10,11 do SIWZ, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży odpowiednie wyjaśnienia. 6. Zamawiający nie przewiduje ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia, osób wykonujących w szczególności czynności: montaż paneli fotowoltaicznych, przy czym: Przy realizacji powyższego wymogu, należy uwzględnić: 9.1 W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. 9.2 Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz.1781), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracownika. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 9.3 W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie umów o pracę z tymi osobami. 9.4 Na każde żądanie Zamawiającego – w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. 9.5 Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 9.3. i 9.4., stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w Istotnych postanowieniach umowy. 9.6 Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa odpowiednio w pkt 9.3. i 9.4. oraz w SIWZ. 10. Planowane zebranie Wykonawców odbędzie się w dniu: 17.09.2020 r. o godz. 10:00 w miejscu planowanej realizacji zadania. W sprawie zebrania należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną: p. Jarosław Oksztul - tel. 85 6578521 w. 23 Zebranie, o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobą nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, może już na etapie składania ofert (wraz z ofertą) złożyć stosowną informację w tym zakresie (Oświadczenie – patrz Załącznik nr 6 do SIWZ) – w takim przypadku wymóg złożenia w terminie 3 dni oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej dezaktualizuje się.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
Dodano: 2024-06-13 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Utworzenie domu matek z dziećmi małoletnimi i kobiet w ciąży w Suchowoli ul. Augustowska 2
Dodano: 2023-11-15 - Modernizacja obiektu KP PSP w Grajewie pod kątem efektywności energetycznej z uwzględnieniem usprawnienia wyjazdów do działań ratowniczo-gaśniczych.
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa i montaż lamp solarnych drogowych
Dodano: 2023-07-21 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Muzeum Pamięci Sybiru przy ul. Węglowej 1 w Białymstoku
Dodano: 2022-11-03 - Rozwój Gminy Miejskiej Brańsk dzięki produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne poprzez instalacje fotowoltaiczne
Dodano: 2021-04-27 - Dostawa i montaż 3 mikroinstalacji fotowoltaicznych na placówkach: Budynku kompleksu Szkoły Podstawowej w Perlejewie – instalacja 12kWp i 14,1 kWp oraz Budynku Urzędu Gminy Perlejewo – 10,2 kWp
Dodano: 2021-03-15 - Realizacja Systemu Wytwórczego Energii Elektrycznej z wykorzystaniem Elektrowni Fotowoltaicznej o mocy 49,2kWp
Dodano: 2021-03-03 - Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne stacji wodociągowej w Olekszach
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa i montaż 3 mikroinstalacji fotowoltaicznych na placówkach: Budynku kompleksu Szkoły Podstawowej w Perlejewie – instalacja 12 kWp i 14,1 kWp oraz Budynku Urzędu Gminy Perlejewo – 10,2 kWp
Dodano: 2020-12-23