Przetargi.pl
dostawa i montaż 345 sztuk foteli do sali widowiskowo-konferencyjnej Centrum Kultury Górnej Orawy w Jabłonce współfinansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013

Gmina Jabłonka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611146 , fax. 018 2652468
  • Data zamieszczenia: 2010-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
    ul. 3 Maja 1/206 1/206
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 018 2611146, fax. 018 2652468
    REGON: 00054325500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i montaż 345 sztuk foteli do sali widowiskowo-konferencyjnej Centrum Kultury Górnej Orawy w Jabłonce współfinansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa i montaż 345 sztuk foteli do sali widowiskowo-konferencyjnej Centrum Kultury Górnej Orawy w Jabłonce współfinansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013: Dostawa i montaż 345 sztuk foteli do sali widowiskowo-konferencyjnej Centrum Kultury Górnej Orawy w Jabłonce Fotele: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem 345 sztuk foteli teatralnych do sali widowiskowo-konferencyjnej Centrum Kultury Górnej Orawy w Jabłonce spełniających aktualne wymogi przeciwpożarowe i BHP o następujących parametrach: Konstrukcja nośna fotela: wykonana z zamkniętych profili metalowych, zapewniająca fotelom trwałość konstrukcyjną, malowana proszkowo w kolorze z palety RAL (zostanie wskazana przez Zamawiającego), nie dopuszcza się elementów konstrukcyjnych z drewna i ze sklejki. Fotele muszą posiadać atest wytrzymałościowy według normy PN-EN Siedzisko i oparcie: formatki oparcia i siedziska wykonane w technologii wtrysku z formy z wysokogatunkowej trudno zapalnej pianki PU z zatapianymi wewnątrz metalowymi stelażami stanowiącymi konstrukcję nośną pianek - nie dopuszcza się pianek ciętych z boku. Tapicerka: oparcie, siedzisko i boki foteli tapicerowane z tkaniny atestowanej, trudnozapalnej i dopuszczającej ją do stosowania pod względem toksyczności produktów rozkładu termicznego i spalania, kolor tapicerki do uzgodnienia z Zamawiającym. Podłokietniki: tapicerowane (skrajne), wykończone w górnej części wkładkami z litego drewna bukowego o długości min. 40 cm max. 43 cm. Osłona oparcia: profilowana sklejka wygięta w formie lekkiego kubełka. Osłona siedziska: sklejka prosta. Mechanizm składania siedziska, oparcia i podłokietników: samoczynny (grawitacyjny Nogi fotela: wykonane z kształtowników stalowych obudowane i tapicerowane (skrajne) Wymiary fotela: wysokość fotela po złożeniu nie mniej niż 100,0 cm, - nie więcej niż 110,0 cm; głębokość fotela po złożeniu siedziska nie mniej niż 18,0 cm, - nie więcej niż 20,0 cm; wysokość fotela po rozłożeniu nie mniej niż 100,0 cm, - nie więcej niż 110,0 cm; szerokość fotela należy dopasować do szerokości sali widowiskowej tj 21 foteli w rzędzie dł. 12,0 m; głębokość fotela po rozłożeniu siedziska maksymalnie 65,0 cm formatka oparcia z pianki PU wyższa od formatki siedziska o 125,0 mm / wymiar podany przy złożonym fotelu /. Numeracja miejsc: arabska haftowana umieszczona z przodu w górnej części oparcia, numeracja rzędów haftowana rzymska umieszczona na skrajnych elementach konstrukcji wsporczej pod podłokietniki, Atesty: fotele muszą posiadać wymagane atesty na wszystkie elementy fotela ( układ tapicerski, podłokietniki, drewniane osłony ze sklejki), wydane przez akredytowane jednostki wg PN: trudno zapalności - według normy PN-EN, nie wydzielania bardzo toksycznych produktów rozkładu i spalania - według normy PN-EN, wytrzymałości i bezpieczeństwa rozwiązań konstrukcyjnych foteli - według normy PN-EN. Atesty są niezbędnymi dokumentami do złożenia oferty. Montaż: fotele należy zamontować w następujących konfiguracjach: 1 rząd 21 foteli 2 rząd 20 foteli 3 rząd 21 foteli 4 rząd 20 foteli 5 rząd 21 foteli 6 rząd 20 foteli 7 rząd 21 foteli 8 rząd 20 foteli 9 rząd 21 foteli 10 rząd 20 foteli 11 rząd 21 foteli 12 rząd 20 foteli 13 rząd 21 foteli 14 rząd 20 foteli 15 rząd 21 foteli 16 rząd 20 foteli 17 rząd 17 foteli Fotele będą montowane w systemie - jeden podłokietnik w fotelach w rzędzie, skrajne fotele zakończone podłokietnikiem. Rzędy proste bez łuku, układ foteli mija ustawione po dwóch stronach sceny. Montaż (ustawienie) jednego rzędu bezpośrednio na podłodze widowni W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć na własny koszt przedmiot niniejszego zamówienia do siedziby Zamawiającego, sprzęt powinien być fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych, dokonać przekazania przedmiotu umowy wraz z niezbędnymi dokumentami w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru, udzielić 36miesięcznej gwarancji, zapewnić możliwość sprawnego kontaktu z serwisem gwarancyjnym, a w czasie trwania gwarancji dokonywać wszelkich napraw w siedzibie Zamawiającego, a jeżeli zachodzi konieczność dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego - pokrywać koszty napraw i transportu z siedziby Zamawiającego do serwisu i z powrotem, wszelkie prace i naprawy muszą odbywać się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym tak by nie kolidowały z bieżącą działalnością Centrum Kultury, dołączyć do oferty rysunek techniczny, Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu montażu foteli. Wszystkie czynności należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności przepisami prawa budowlanego w obiektach budowlanych i Rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 2 września 1982 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w instytucjach artystycznych (Dz. U. nr 29, poz. 205), oraz Polskimi Normami. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy wykonaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na Jego koszt. Wykonawca będzie zobowiązany do ochrony mienia, przestrzegania przepisów BHP i ppoż., zabezpieczenia pomieszczeń we własnym zakresie, utrzymania porządku w trakcie realizacji prac oraz po ich zakończeniu. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania regulaminu wewnętrznego obowiązującego na terenie Zamawiającego oraz uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu godzin pracy w Obiekcie. Prace prowadzone przez Wykonawcę będą nadzorowane przez inspektora nadzoru wskazanego przez Zamawiającego. Prace powinny przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Zamawiającego. Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek wykonywania prac o dużym stopniu uciążliwości (np.: odłączenie zasilania energetycznego, duży hałas itp.), zgodnie z ustalonym wcześniej przez strony harmonogramem prac. Jeżeli w dokumentacji technicznej zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponował projektant, to Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego, oferującego urządzenia lub materiały takiej samej lub lepszej jakości (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). Użyte do budowy materiały muszą posiadać odpowiednie atesty wydane przez uprawnione instytucje. W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji dokumentacji technicznej Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją na własny koszt i przedstawić do akceptacji projektantowi, który wykonał dokumentację, na podstawie, której przygotowano przetarg. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzyskania wszelkich wymaganych zmian decyzji, uzgodnień i pozwoleń. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie prawo budowlane. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia włącznie z dokumentacją techniczną dostępną na stronie internetowej Zamawiającego oraz dostępną do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wglądu przez Wykonawcę jak również z terenem robót. W sytuacji, gdy wykonawca wygrał przetarg, reklamacje w tym dotyczące zmian wartości Oferty na podstawie błędów dokumentacji czy nie uzyskania przez wykonawcę wystarczających informacji odnoście warunków i zobowiązań nie będą rozpatrywane. Wymagany okres gwarancji: na dostarczone i zamontowane fotele ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu zdawczo-odbiorczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391131008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Jabłonka Nr 74 8798 0002 0000 0000 0026 0014 z dopiskiem Wadium przetargowe na dostawę i montaż 345 sztuk foteli do sali widowiskowo-konferencyjnej Centrum Kultury Górnej Orawy w Jabłonce współfinansowanej z Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1 34-480 Jabłonka - kasa UG w pok. 105 lub dołączyć do oferty. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 15-10-2010r. do godz. 10:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostania uznana za odrzuconą. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach