Przetargi.pl
Dostawa i montaż 2 sztuk kontenerów administracyjno - socjalnych dla Beskid Sp. z o.o. w Żywcu przy ul. Kabaty 2.

"Beskid" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Kabaty 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8602271 , fax. 033 8602271 wew. 30
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Beskid" Sp. z o.o.
    ul. Kabaty 2 2
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 8602271, fax. 033 8602271 wew. 30
    REGON: 07045333600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.beskid-eko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż 2 sztuk kontenerów administracyjno - socjalnych dla Beskid Sp. z o.o. w Żywcu przy ul. Kabaty 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż 2 sztuk kontenerów administracyjno - socjalnych wraz z transportem do Beskid Sp. z o.o. w Żywcu przy ul. Kabaty 2. Zadanie określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 422111106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności Do potwierdzenia : podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Do potwierdzenia : podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny . Do potwierdzenia : podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ 4) Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia . Do potwierdzenia : podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ 5) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. Do potwierdzenia : podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ 6) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja, spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: a)oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. kolejnym ogłoszenia. b)w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. c)w stosunku do spółki cywilnej, zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. d)w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego i technicznego podlegają sumowaniu. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów /spełnia/ lub /nie spełnia/. Warunki wykluczające z udziału w postępowaniu. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dodatkowe wymagania od Wykonawców. 1) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy jest zobowiązany do: a) określenia w złożonej ofercie informacji jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawców. b) wynagrodzenie za dostawy wykonane za pośrednictwem podwykonawców Zamawiający ureguluje Wykonawcy po złożeniu oświadczenia przez podwykonawcę o uregulowaniu zobowiązań wobec niego za wykonane dostawy/usługi 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę. 3) Wykonawca przed podpisaniem umowy, musi przedłożyć Zamawiającemu kopie umów ze wskazanymi w ofercie podwykonawcami, a w przypadku konsorcjum umowę regulującą wzajemną współpracę i zobowiązania jego członków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: A.Oświadczenie woli 1)Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem /Oferty cenowej/ - załącznik nr 2 do SIWZ. 2)Dokumenty dopuszczające kontenery do zamieszkania B.Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych 1)Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy oraz 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Kolejność złożonych dokumentów w ofercie powinna odpowiadać kolejności określonej w pkt. 13.1 SIWZ. Nie spełnienie tego wymogu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 3. Wszystkie kartki złożonej oferty powinny być kolejno ponumerowane, a ilość kartek wpisana do oferty cenowej. Nie spełnienie tego wymogu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Za kompletność złożonej oferty, która nie została ponumerowana Zamawiający nie bierze odpowiedzialności. 4.Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy w górnym prawym rogu oznaczyć zapisem: /Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa/, i muszą być dołączone do oferty w oddzielnej kopercie oznaczonej: /Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa/. 5.Wszystkie dokumenty składane z ofertą muszą mieć formę oryginału albo kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie zawierającej treść przez Wykonawcę (osobę/osoby upoważnioną do reprezentacji wykonawcy wymienioną w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej) lub pełnomocnika. 6.Jeżeli pełnomocnik w imieniu wykonawcy podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału wykonawcy w postępowaniu, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia. 7.Zamawiający wymaga by dokumenty składane w ramach oferty były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez wykonawcę 8.Brak jakiegokolwiek dokumentu wymaganego w SIWZ lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie lub niezgodnego z w/w opisem spowoduje odrzucenie oferty. 9.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie składanych dokumentów zastosowanie ma odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym (każdy dokument) przez wykonawcę lub tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.beskid-eko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną